Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیرو ایموبیله می تواند برنده جایزه کفش طلای اروپا شود.

چیرو ایموبیله مهاجم ملی پوش لاتزیو در جریان برد 5-1 مقابل هلاس ورونا خوش درخشید و هت تریک کرد.

به گزارش طرفداری، چیرو ایموبیله مقابل هلاس ورونا دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و رکورد گلزنی از روی نقطه پنالتی در تاریخ سری آ را شکست. ایموبیله 14 بار در فصل 2019/20 از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان را گشوده و رکورد جوزپه سینیوری در فصل 1995/96 و کریستیانو رونالدو در فصل جاری با 12 بار گلزنی از روی نقطه پنالتی شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیرو ایموبیله اکنون موفق شده 34 بار دروازه حریفان را در فصل جاری سری آ بگشاید و در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات، با رکورد گلزنی روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در بوندسلیگا مساوی کند. اکنون این دو نفر به صورت مشترک در صدر جدول کفش طلای اروپا قرار دارند و با توجه به بازی های باقیمانده، ایموبیله می تواند از لواندوفسکی عبور کند.

بیشتر بخوانید:

ورونا 1-5 لاتزیو؛ هت‌تریک ایموبیله با دو پنالتی و خیز بلند برای کفش طلا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روی نقطه پنالتی چیرو ایموبیله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رُم در شب گلزنی سردار

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر خبرها

  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • گل وینیسیوس جونیور به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (رئال مادرید 1-1 بارسلونا)
  • گل حاجی رایت به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 95 (منچستریونایتد 3-3 کاونتری)