Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری در خصوص مصائب و مشکلات مسیر نهمین قهرمانی متوالی یوونتوس در سری آ صحبت کرد.

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل سمپدوریا، قهرمان فصل 20-2019 سری آ شد و توانست برای نهمین بار پیاپی فاتح این عنوان شود. مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس با کسب این دستاورد به مسن ترین سرمربی فاتح تاریخ سری آ تبدیل شد و همچنین اولین عنوان قهرمانی لیگ خود را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، مائوریتزیو ساری پس از قهرمانی یوونتوس در سری آ به مصاحبه با اسکای ایتالیا پرداخت.

قهرمانی یوونتوس سخت و طاقت فرسا بود

مائوریتزیو ساری در خصوص نهمین قهرمانی پیاپی یوونتوس گفت:

البته که حس خاصی دارم. قهرمانی سخت بود و ادامه روند پیروزی ها در حال سخت شدن بود. یکی از بزرگ ترین دروغ های دنیا گفتن این است که پیروزی ها آسان به دست می آید. قهرمانی یوونتوس در سری آ مثل آب خوردن نبود بلکه سخت، طولانی و استرس زا بود. این تیم شایسته تمجید است زیرا توانست به عطش و اراده خود برای کسب یک قهرمانی دیگر پس از هشت قهرمانی پیاپی، استمرار دهد. زمین را زود ترک کردم تا روی من آب نباشند اما در نهایت نتوانستم فرار کنم. 

یوونتوس حتی در شکست ها هم حامی شما است 

ساری در خصوص مصدومیت دیبالا و نقش مدیریت یوونتوس در موفقیت های این تیم صحبت کرد:

باید روی دیبالا آزمایش هایی انجام گیرد اما به نظر می رسد که دیبالا مشکل عضلانی دارد. امیدوارم مشکل او چندان جدی نباشد. کریستیانو رونالدو و دیبالا تفاوت ها را در زمین رقم می زنند و مشخصا لایق ستایش های فراوانی هستند اما تیمی که حامی آن هاست نیز ارزش و اهمیت ویژه ای دارد. یوونتوس رییس و مدیرانی دارد که هرروز به تمریات سر می زنند و اگر چیزی نیاز داشته باشیم، برایمان فراهم می کنند. یوونتوس حتی وقتی شکست بخورید نیز حامی شما است. از نظر نظم و ساختار، یوونتوس در اوج فوتبال اروپا است و نمی توانستم چیزی بهتر از این بخواهم. مشخصا زمان برد تا بازیکنان روش و سبک مرا درک کنند. نمی توان به باشگاهی وارد شد که هشت اسکودتوی متوالی برده، تغییراتی بنیادی ایجاد کرد زیرا این کار هوشمندانه نخواهد بود.  

یوونتوس قبل از قرنطینه به ثبات رسیده بود

 سرمربی یوونتوس در خصوص هماهنگ کردن ستارگان این تیم گفت:

 در ابتدا مشکلاتی تاکتیکی وجود داشت و سعی کردیم تمام بازیکنان قدرتمند تیم با ویژگی های متنوعی که دارند با یکدیگر کار کنند. این چیزی نبود که آسان به دست بیاید چون دیدیم که رونالدو و دیبالا فصل گذشته خیلی در کنار یکدیگر بازی نمی کردند. درست است که بازیکنان یوونتوس کلاس جهانی هستند اما زمان بسیاری برد تا آن ها را بر اساس ویژگی هایی که دارند، هماهنگ کنیم. قبل از قرنطینه به نظر می رسید که به ثبات خاصی رسیده ایم اما پس از شروع دوباره بازی ها آن ثبات را از دست دادیم. بارها طی مدت اخیر دیدم که تمرکزمان را بارها از دست دادیم. پس از بازی به بازیکنان چه گفتم؟ گفتم شما باید خیلی خوب باشید چون توانستید با منی که تاکنون قهرمانی کسب نکرده بودم، قهرمان شوید. (خنده) 

همچنین بخوانید:

یوونتوس 2-0 سمپدوریا؛ بانوی پیر، حاکم مطلق سری آ یوونتوس قهرمان فصل 20-2019 سری آ شد مائوریتزیو ساری | از تبدیل شدن به مسن ترین فاتح سری آ تا کسب اولین عنوان لیگ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائوریتزیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند