Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پرچم آمریکا از کنسولگری این کشور در شهر چنگدو، مرکز ایالت سیچوان چین پایین کشیده شد.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز اعلام کرد کارکنان کنسولگری آمریکا در شهر چنگدو در میان تدابیر شدید امنیتی از ساختمان کنسولگری خارج شدند.

پکن: ورود آمریکایی‌ها به کنسولگری را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت
این اقدام در پی تصمیم چین برای بستن این کنسولگری در واکنش به اقدام آمریکا به بستن کنسولگری چین در شهر هیوستن آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از خروج کارکنان کنسولگری، پرچم چین به جای پرچم آمریکا از داخل ساختمان و با حضور شماری از افراد و نیرو‌های پلیس برافراشته شد.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا چین پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی فلامینگو در سردشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خالد بایزیدی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در گشت و کنترل زیستگاهها موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف را شناسایی و دستگیر کنند.

او اضافه کرد: فرد متخلف در اطراف سد سردشت اقدام به شکار یک قطعه فلامینگو کرده بود.

بایزیدی گفت: در این ماموریت یک قبضه اسلحه شکاری از متخلف کشف و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادگستری معرفی شد.

فلامینگو پرنده‌ای است با پاهای دراز و منقاری منحنی و گردنی بلند خمیده، آبچر با بدنی بسیار کشیده و پر و بالی به رنگ‌های سفید و صورتی که بین ۹۰ سانتی‌متر تا ۱٫۵ متر بلندی دارد و در پرواز، بال‌ها و گردن کشیده و قدری پایین‌تر از سطح بدن قرار می‌گیرد و بال‌هایش ترکیب زیبایی از رنگ‌های سرخ و سیاه دارد و به آرامی راه می‌رود.

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • دستگیری شکارچی فلامینگو در سردشت
  • اهداء خون جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین