Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.

زهره الهیان در گفتگو با امتداد از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون های مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانواده های آنان در خطر است و پیام ها و تماس های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون های مذکور به تعویق بیفتد.

الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می کند تا این آزمون ها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون ها را به تعویق بیندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون ها را به تعویق بیندازد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد دستیاری پزشکی کنکور سراسری آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده گفت:  در نوبت اول کنکور سراسری که روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود ، هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای شرکت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها خانم هستند.
معاونت علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سراسری در واحد آباده همچنین بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی کنکور اعلام شد | والدین داوطلبان مراقب باشند فریب نخورند | وسایلی که تا ۱۰ سال مجازات محرومیت از کنکور دارد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری