Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دانشجویان متقاضی دریافت وام در این دانشگاه در سال تحصیلی یاد شده ۲ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال تسهیلات مالی ارایه شد.

دکتر رضا رسولی شربیانی با بیان اینکه این وام ها به شکل قرض الحسنه و بدون دریافت کارمزد در اختیار دانشجویان دانشگاه پیام نور قزوین قرار گرفته است، اضافه کرد: منابع تسهیلات یاد شده از محل صندوق رفاه و بنیاد علوی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول دانشگاهی یادآور شد: دانشجویان در مقطع کارشناسی تا هشت ترم و در مقطع کارشناسی ارشد تا چهار ترم می توانند از مزایای تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور قزوین با بیان اینکه وام های دانشجویی کمک مالی خوبی برای ادامه تحصیل و پرداخت شهریه دانشجویان است،افزود: دوره بازپرداخت وام های پرداخت شده به دانشجویان از ۹ ماه تا یک سال بعد از فراغت از تحصیل است.

دانشگاه پیام نور قزوین دارای هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو است که دز ۶۵ رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تحصیل می پردازند.

: این دانشگاه همچنین دارای ۶۵ هیات علمی است و سالانه از حدود ۲۰۰ استاد نیز برای همکاری در آموزش به دانشجویان دعوت به عمل می آورد.

برچسب‌ها تسهیلات ارزان قیمت استان قزوین دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت استان قزوین دانشگاه پیام نور تسهیلات ارزان قیمت استان قزوین دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود