Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@06:02:29 GMT

یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۲۹۴

پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیا با کسب یک پیروزی خانگی در هفته سی و ششم سری A نهمین اسکودتوی متوالی اش را قطعی کرد.

نهمین قسمت از سریال قهرمانی های متوالی تیم فوتبال یوونتوس در سری A بامداد امروز (دوشنبه) با پیروزی خانگی این تیم مقابل سامپدوریا رقم خورد.
بانوی پیر که برای مسجل کردن قهرمانی زودهنگامش به سه امتیاز این بازی نیاز داشت، مقابل میهمان خود با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و در فاصله دو هفته به پایان رقابت ها از عنوان قهرمانی فصل گذشته اش دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریستیانو رونالدو در آخرین دقیقه نیمه اول (هفتمین دقیقه وقت های تلف شده) و فدریکو برناردسکی در دقیقه 67 گل های یوونتوس را به ثمر رساندند تا بانوی پیر ضمن کسب قهرمانی این فصل برای سی و ششمین بار فاتح لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا شود.
رونالدو با گلی که در این بازی زد 31 گله شد و فاصله خود را با چیرو ایموبیله صدرنشین جدول برترین گلزنان این فصل سری A به سه گل کاهش داد. رونالدو در دقیقه 89 بازی این فرصت را داشت که از روی نقطه پنالتی دومین گل خود را به ثمر برساند اما تیرک افقی مانع از گلزنی او شد.
دیگر اتفاقات مهم این بازی مصدومیت دانیلو دفاع راست یوونتوس و هم تیمی او در خط حمله پائولو دیبالا در نیمه اول بود که باعث خروج آنها از میدان شد. همچنین سامپدوریا از دقیقه 77 با اخراج موریتن تورسبی 10 نفره به بازی ادامه داد.
یوونتوس با مسجل کردن قهرمانی اش، دو بازی آخر خود را تشریفاتی کرد تا با فشار کمتری برای بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و جبران شکست یک بر صفرش مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

برچسب ها: یوونتوس ، سری آ ، فوتبال لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JDl

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: یوونتوس سری آ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • باورنکردنی: تیم‌هایی که یک فصل نباختند و قهرمان نشدند!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس