Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مهدی صبری معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت : درسه ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۲۵ پرونده برای دانش آموزان بیمار صعب العلاج در شهرستان تشکیل و با پیگیری‌های انجام شده، کمک هزینه درمان برای این دانش آموزان پرداخت شد.

او  با اشاره به اختصاص وام صندوق تعاون به فرهنگیان شهرستان افزود: در ۳ ماه اول سال به ۴۶۵ نفر از همکاران شاغل و بازنشسته که در نوبت بوده اند وام صندوق تعاون پرداخت شده و ۸۵۰ نفر نیز در نوبت دریافت وام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به ثبت در خواست عضویت جدید ۷۵ نفر از فرهنگیان در صندوق تعاون شهرستان از عقد قرارداد طی دو ماه گذشته با بانک ملت در خصوص اعطای تسهیلات به فرهنگیان شهرستان بجنورد خبر داد.

بیشتر بخوانید 

برنامه ویژه مدرسه (بوم) بر اساس نیاز دانش آموزان تولید گردد

او در خصوص کمک هزینه ازدواج به فرهنگیان نیز تصریح کرد: اولویت پرداخت کمک هزینه ازدواج با خود فرزند می‌باشد در صورت عدم اشتغال فرزند، به پدر و اگر پدر شاغل هیچ ارگان دولتی نبود به مادر تعلق می‌گیرد.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با بیان اینکه حق اولاد فرزندان ذکور تا ۲۰ سال، در صورت دانشجو بودن با ارائه گواهی از دانشگاه تا ۲۵ سال مقدور می‌باشد و در صورت اعزام به خدمت نظام وظیفه از زمان اعزام به خدمت حق اولاد قطع می‌شود، از برقراری حق اولاد در حکم آقا وخانم سرپرست خانواده خبر داد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی شهرستان بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: استخری که امروز افتتاح شد نخستین استخر دانش‌آموزی استان و از مصوبات دور اول سفر آیت‌ا... رئیسی به استان است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این دوره از سفر‌ها هزار میلیارد تومان اعتبار برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان اختصاص پیدا کرده است.

صحرایی با بیان اینکه شاهد شکوفا شدن آثار اجرای سند تحول بنیادین در این استان هستیم، گفت: این موضوع مایه امیدواری است. در حال حاضر برنامه آموزش و پرورش ارتقای عدالت در مفهوم عام است یعنی هرجا سرانه استان از سرانه کشور پایین‌تر باشد، در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی اقدام به تقویت کنیم.

وی یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.

صحرایی در این مراسم اظهار کرد: افتخار بزرگی است برای وزارت آموزش و پرورش که برای اولین بار استخر دانش‌آموزی را در شهرستان سمنان افتتاح می‌کند.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از این استخر، افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: افتتاح و ساخت چنین مراکزی مصداق بارز افزایش بهره وری است. از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند همچنین در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند چراکه امر نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.

این استخر با زیربنای یک هزار و 896 متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، سرانجام در دولت مردمی افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان