Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،امیر زین‌العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا برای مددجویان تحت حمایت در سال جهش تولید، گفت: کمیته امداد استان یزد امسال ۱۲۹ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و امدادی برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این نهاد تمرکز بر توانمندسازی اقشار نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اعطای وام و کمک به بهبود فضای کسب‌ و کار و اشتغال پایدار مددجویان و نیازمندان را در برنامه‌های خود دنبال می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: توسعه مشاغل خانگی، خرد و زودبازده با اولویت تولید روستایی و صنایع‌دستی، ایجاد فرصت‌های جدید اقتصادی با رویکرد توانمندسازی گروه‌های هدف در عرصه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنعت، معدن و خدمات و همچنین مدیریت زنجیره‌های تولیدی و دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، صنایع‌دستی در مناطق محروم از دیگر رویکرد‌های این نهاد در توانمندسازی محرومان است.

او تصریح کرد: هدف‌گذاری این نهاد در سال جهش تولید ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت از طریق پرداخت تسهیلات بانکی وامدادی است.

زین‌العابدین قمی همچنین افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده امسال ۲۱۰۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در قالب دوره‌های مقدماتی، حرفه‌آموزی و پایدارسازی بهره‌مند می‌شوند.

او تصریح کرد: در سال جهش تولید ۵۰۲ مورد کاریابی نیز برای مددجویان تحت حمایت جویای کار با تعامل و همکاری مراکز کارآفرینی و صاحبان صنایع انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی اشتغال پایدار کمیته امداد امام خمینی مددجویان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان اظهار کرد: توجه به حوزه اقتصادی همچنان در کانون توجه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد همچنان که رهبری فرمودند وقایع تلخ و شیرینی را داریم، عنوان کرد: تورم ۶۰ درصدی به نصف کاهش یافت اما باز هم جای کار وجود دارد.

وی با بیان اینکه نباید تک بعدی به شعار سال نگاه کنیم، بیان کرد: البته در حوزه اقتصاد جای کار بیشتری وجود دارد چرا که بر زندگی مردم تأثیر مستقیم دارد.

ذاکریان بیان داشت: حفظ ارزش پول ملی، کاهش فاصله طبقاتی و اشتغال پایدار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری تاکید مصرانه بر اجرای عدالت داشتند، گفت: آنچه در این زمینه سریع‌تر به ذهن متبادر می‌شود عدالت اقتصادی است.

وی با اذعان به اینکه مردم پایه بودن مورد تاکید در شعار سال جاری می‌باشد، عنوان کرد: کلیدی ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مد نظر داشته و در کوتاه مدت به آن دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز قدس امسال شاهد جهش حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بودیم تصریح کرد: شعار سال باید منتج به تولید ایران قوی‌تر از گذشته در همه عرصه‌ها شود.

وی در ادامه به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تولید، اشتغال، کارآفرینی تا کنون ۵۶۷ میلیارد تومان در استان از محل قانون بودجه ۱۴۰۱ تسهیلات پرداخت شده است که ۲۸ درصد مربوط به بیرجند بوده است.

ذاکریان تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و نگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان بهره ببریم.

کد خبر 6084294

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند