Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌راه پوشان تورین در حالی قهرمان سری A ایتالیا شدند که بدترین خط دفاعی را در ۶۰ سال گذشته بین فاتحان اسکودتو داشته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس در حالی بامداد امروز (یکشنبه) در هفته سی‌وششم سری A ایتالیا و در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت‌ها موفق شد با نتیجه 2 بر صفر بر میهمانش، سامپدوریا غلبه کند و برای نهمین بار متوالی فاتح اسکودتو شود که یک آمار  بد از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس که تا به اینجای فصل 38 گل دریافت کرده، از فصل 61-1960 در بین فاتحان اسکودتو،‌ بیشترین گل را دریافت کرده و بدترین خط دفاعی را در بین فاتحان این جام در 60 سال گذشته به نام خود به ثبت رساند.

بانوی پیر که سریال قهرمانی‌های متوالی خود را از فصل 12-2011 آغاز کرده، در 9 فصل گذشته بیشترین تعداد گلی که دریافت کرده بودند 30 گل‌خورده در فصل 19-2018 بود و پیش از آن هم در فصول 12-2011 و 16-2015 تعداد 20 گل دریافت کرده بود.

شاگردان مائوریتزیو ساری این فصل تنها در 12 بازی از 36 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند که این کمترین کلین‌شیت از فصل 12-2011 برای این تیم است، این در حالی است بیشترین آمار بسته نگه داشتن دروازه‌ برای یووه در فصول 13-2012 و 14-2013 بود که در 24 بازی گلی دریافت نکرد.

ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشتساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی

بیانکونری اما در خط حمله نسبتاً پرکار بوده و با به ثمر رساندن 75 گل و کسب 83 امتیاز، صدرنشین است. آنها در طول این فصل در 26 بازی به پیروزی رسیده‌اند، در پنج بازی تن به تساوی داده‌اند و تنها در پنج بازی شکست را پذیرا شده‌اند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس بیشتر بخوانید... سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۳ سولسشایر: به دستاورد فوق‌العاده‌ای دست یافتیم/ حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم ۴ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۵ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۶ ساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی ۷ رزاق‌پور: میشو برمی‌گشت الان دغدغه سقوط نداشتیم/ برای یک مأموریت غیرممکن می‌جنگیم ۸ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| سلیمانی: برای تصاحب کرسی باید هدف‌گذاری کرد مهمترین اخبار ورزشی ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| رضوانی: برنامه استراتژیک بلندمدت در کسب کرسی‌های بین‌المللی نداشتیم اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت مهمترین اخبار تسنیم بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان عراق|ضربات کوبنده حشد شعبی به تروریست‌های داعشی در شمال سامراء بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره / افتتاح پروژه دو خطه‌‌ راه‌آهن زنجان ـ قزوین تا پایان سال‌ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴ هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل نماز/ انس با نماز چه نقشی در زندگی مشترک دارد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس سری A یوونتوس دریافت کرده ترین اخبار برای نهمین قهرمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد