Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت برای بررسی وضعیت قرمز کرونا به برنامه «طبیب» می‌آید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، هر هفته برنامه تلویزیونی «طبیب» میزبان پزشکان و متخصصان یک بیماری خاص است و علائم، هشدار‌ها و راه‌های پیشگیری و درمان بیماری‌ها را بررسی می‌کند.

این برنامه امروز دوشنبه ۶ مردادماه به دلیل وضعیت بحرانی و قرمز کرونا در کشور میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت خواهد بود و به بررسی وضعیت روز کرونا خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه گفتگو محور «طبیب» با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی می‌شود که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه به صورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایرج حریرچی کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس کرونا در آمریکا کرونا امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه راهکارهای حفاظت از ذخایر و پیشگیری از فعالیت های صید و صیادی غیر مجاز با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره شیلات شهرستان پلدشت و هیات مدیره تعاونی های ۱۸ و ۱۹ صیادی سد ارس، بررسی شد.

  همچنین در این جلسه ظرفیت های آبزی پروری و بهره برداری اصولی از آبزیان دریاچه سد ارس به عنوان یک منبع آبی مطرح و ارزشمند شیلاتی در کشور و راهکارهای مبارزه با صید غیر مجاز و روشهای کنترل عرضه آبزیان صید شده و نحوه همکاری و اقدامات مشترک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ثبت ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۰
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • گردن‌درد را با این تمرین‌های ساده در خانه درمان کنید
  • بررسی اخبار جعلی رسانه‌های معاند در «پاورقی نوروزی»