Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:21:03 GMT

تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۱۹۴۸

تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا با بیان اینکه سلامت کارکنان در شرایط فعلی یک ضرورت است، گفت: نیازمندی رده ها به ماسک برابر پروتکل های بهداشتی به صورت کامل تأمین شده و این انتظار از رده های ناجا وجود دارد که اقلام به موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار رضا فریبا اظهار داشت: با توجه به پروتکل بهداشتی تصویبی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) در ناجا و تقسیم بندی کارکنان در گروه های مختلف تأمین و توزیع ماسک مورد نیاز کارکنان ناجا اعم از پایور و وظیفه برابر پروتکل ها و به صورت مستمر انجام و بین رده های ناجا توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کارکنان در چنین شرایطی یک ضرورت است، تصریح کرد: نیازمندی رده ها به ماسک برابر پروتکل های بهداشتی به صورت کامل تأمین و واگذار شده و این انتظار از رده های ناجا وجود دارد که اقلام به موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد و از کارکنان نیز در خواست می شود که با توجه به تصویب ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و مصوبات قرارگاه امام رضا (ع) حتما در محیط کار و اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا خاطر نشان کرد: ماسک های تولید شده توسط معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از نوع چهار لایه و قابل شست و شو بوده و در مدت زمان طولانی با توجه به دستورالعمل، قابل مصرف است.

سردار فریبا در پایان عنوان کرد: نیاز مراکز آموزش اعم از افسری، درجه داری و سربازی به اقلام بهداشتی به موقع تامین و در اختیار آنان قرار می گیرد و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟