Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح، روز دوشنبه در نشست خبری به عملکرد بنیاد مستضعفان طی یکسال گذشته اشاره و توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: برنامه مصوب بنیاد مستضعفان سال گذشته ۳۴ درصد نسبت به سال قبل تر آن رشد داست و محقق شد.

فتاح افزود: درآمد ما در سال ۹۸ ، ۳۶ هزار میلیارد تومان بود و سود عملیاتی ناخالص قبل از کسر مالیات ۷ هزار میلیارد تومان بود که حدود هزار میلیارد تومان آن مالیات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۴۰ درصد این سود بین شرکا و سهام داران تقسیم و ۶۰ درصد به بنیاد می رسد که در سال جاری در راستای محرومیت زدایی و سایر موارد هزینه می شود.

فتاح ادامه داد: معافیت مالیاتی نداریم و امسال هم پرداخت خواهیم کرد.

وی در خصوص زادراه تهران شمال گفت: قرار است ۲۲ کیلومتر از مسیر رفت تا نیمه اول ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان، افزود: سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره اسناد علوی را تحویل مردم دادیم که مجموع واگذاری ها به ۹۲ هزار سند می رسد. 

وی گفت: ماه آینده ۱۰ هزار فقره سند نیز واگذار می شود.

تکمیل می شود...

کد خبر 4984020 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پرویز فتاح کمک به نیازمندان ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران امداد رسانی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای تولید شده در استان سال گذشته به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی به ویژه کشورهای همسایه صادر شد.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه میزان صادرات سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن ۱۴ درصد رشد داشت، افزود: کشورهای ترکیه، عراق، چین، افغانستان، فدراسیون روسیه و سوریه از جمله مقاصد صادراتی آذربایجان‌غربی در سال گذشته بودند.

سرتیپی اظهار کرد: عمده کالاهای صادراتی از آذربایجان‌غربی در سال گذشته نیز شامل مواد پتروشیمی، مواد معدنی، محصولات صنعتی، محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی، فرش و صنایع دستی بود.

وی گفت: همچنین سال گذشته بر اساس کارتهای بازرگانی استان بیش از ۳۹۵ هزار تن انواع کالاهای مورد نیاز به ارزش ۹۱۴ میلیون دلار وارد کشور شد که ترکیه، عراق، چین، امارات متحده عربی، کره جنوبی و هند مهمترین مبادی این کالاها بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه صدور و تمدید کارتهای بازرگانی در سال گذشته در مقایسه با سال پیش از آن، ۷۱ درصد رشد داشت ، اضافه کرد: در این مدت دو هزار و ۵۴۵ فقره کارت بازرگانی،۸۶۱ فقره کارت پیله وری و ۲۱ هزار و ۹۰۸ فقره کارت مرزنشینی صادر شد.

دیگر خبرها

  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد