Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی زادگان از شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می گوید.

محمدحسین کنعانی ‌زادگان مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس، درباره کری خوانی های فضای مجازی پس از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر و وضعیت این تیم برای ادامه بازی های فصل جاری، گفتگو کرده است.

به گزارش طرفداری، محمدحسین کنعانی زادگان در گفتگو با مهر، مدافع پرسپولیس که در بیشتر بازی های فصل جاری به عنوان بازیکن اصلی در قلب خط دفاع این تیم حضور داشت درباره قهرمانی این تیم گفت:

واقعا خوشحالم که به یکی از اهداف فردی و تیمی با پرسپولیس رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صمیم قلبم برای جایگاهی که بار دیگر برای هواداران رقم زدیم خوشحالم و می خواهم به طرفداران تیم اعلام کنم که جایشان در جشن قهرمانی واقعا خالی بود.

وی ادامه داد:

وقتی پرسپولیس را انتخاب کردم حرف های زیادی زده شد اما مرور زمان و در نهایت کسب جام قهرمانی باعث شد تا خوشبختانه به آنچه که در کنار پرسپولیس می خواستم برسم و گام کوچکی برای شاد کردن دل هواداران بردارم. حالا خیالم راحت از قبل است و همراه با سایر بازیکنان برای اهداف بعدی تلاش می کنیم.

کنعانی زادگان در خصوص کری هایی که بابت چهار قهرمانی این تیم در فضای مجازی افتاده است افزود:

به هر حال چنین چیزهایی طبیعی است و وقتی هواداران یک تیم قهرمان بی چون و چرا می شوند باید هم خوشحالی کنند. تمام تیم تلاش کردند تا هواداران حالا شاد باشند.

وی ادامه داد:

ما برای جام جنگیدیم و باز هم برای رسیدن به آن تلاش خود را ادامه می دهیم. چیزی مهم تر از این وجود ندارد. اعداد با جام ها می آیند و مهم تر از این ها قهرمانی های است که کسب می کنیم. تاریخ باشگاه پرسپولیس پر افتخار است و هوادارانش همیشه به ان می بالند. الان هم ما بازیکنان وظیفه داریم از اسم پرسپولیس به خوبی محافظت کنیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

مدافع سرخپوشان پایتخت در خصوص ادامه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد:

خیلی زود قهرمان شدیم اما لیگ پابرجاست. وقتی در پرسپولیس بازی می کنی برای بردن به زمین می روی. شاید جام گرفته باشیم و این هم خیلی مهم است اما بازی های باقیمانده نیز برایمان اهمیت دارند. ضمن اینکه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های مهمی داریم که باید با انرژی هواداران و تلاشی که می کنیم موفق شویم. بنابر این هنوز کارمان تمام نشده است و باید به بازی کردن ادامه دهیم.

کنعانی زادگان درباره شرایط این تیم یادآور شد:

واقعا اگر تمریناتمان را ببینید متوجه جدیت در کارهایمان می شوید. از سوی دیگر در رختکن، کاملا صمیمی هستیم و همه چیز سر جای خودش است. همین الان بازیکنان بزرگی در پرسپولیس هستند که من افتخار می کنم از تجربیات آنها استفاده می کنم. آقا یحیی و سایر مربیان تیم هم که جزئی از تاریخ پرسپولیس هستند. همه چیز در پرسپولیس عالی است و می خواهیم در ادامه نیز با حفظ تمرکز خودمان به جام های بیشتر برسیم.

وی افزود:

قبلا هم گفتم و باز هم می گویم افتخار می کنم در تیمی هستم که سیدجلال حسینی در ان بازی می کند. وقتی وارد رختکن می شویم بزرگانی همچون یحیی گل محمدی و کریم باقری نکات فنی را توصیه می کنند. افکار اعضای تیم واقعا حرفه ای است و همه برای موفقیت مجموعه تلاش می کنند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس در غم از دست دادن پدر بزرگ خود به سوگ نشست.

خبرآنلاین این اتفاق تلخ را به کنعانی زادگان تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896048

دیگر خبرها

  • کنعانی زادگان با پرسپولیس صدتایی شد
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس توسط کنعانی‌زادگان
  • (ویدئو) گل سوم پرسپولیس به صنعت نفت توسط کنعانی‌زادگان
  • گل سوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • گل کنعانی زادگان به صنعت نفت از روی نقطه پنالتی (صنعت نفت 0-3 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس