Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:23:55 GMT

عملکرد سازمان بهشت‌زهرا در ایام کرونا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۲۶۹۶

عملکرد سازمان بهشت‌زهرا در ایام کرونا

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در پستی اینستاگرامی با اشاره به افزایش کار سازمان بهشت زهرا گفت: عملکرد این سازمان مثال زدنی بوده است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران شب گذشته در پستی اینستاگرامی نوشته است: دیروز(شنبه) ١١٨ نفر و امروز(یکشنبه) ١١٦ نفر با کرونا ویروس در بهشت زهرا آرام گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارکنان نجیب بهشت زهرا هستند که علاوه بر دفن نزدیک به ٢٠٠ فوتی عادى در روز و افزایش بیش از ٥٠ درصد؜ به حجم کار روزانه، همچنان پرتلاش و متعهدانه به انجام وظیفه مشغولند.

براى مدیریت شهرى افتخاریست که سازمان بهشت زهرا در این شرایط سخت به شیوه اى عمل کرده است که تا کنون گزارش یا گلایه اى از خانواده معزز جانباختگان کوید١٩ نداشتیم.

 

شوراى اسلامى شهر تهران و کمیسیون سلامت براى اطمینان از دریافت خدمات بموقع و متناسب با شأن شهروندان شریف تهران، بدقت عملکرد سازمان بهشت زهرا و سایر واحد هاى شهردارى را زیر نظر دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهر تهران تهران بهشت زهرا سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اولین جلسه مراکز مهر خانواده در محل دادگستری باحضور اصغر حمیدی رئیس دادگستری و اکرم عالی مسلک رئیس بهزیستی به اتفاق کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی و دادگستری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی شورای اجتماعی کشور به دادگستری تشکیل شد.


عالی مسلک ، رئیس بهزیستی سلماس گفت: در این جلسه کارشناس پیشگیری بهزیستی گزارش جامعی از عملکرد خود درخصوص مرکز مهر خانواده در سال ۱۴۰۲ ارایه و برنامه های ابلاغ شده مربوط به ‌پشتیبانی و استمرار فعالیت مراکز ملاقات فرزندان طلاق موضوع تبصره ذیل ماده ۴۱قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن بحث و تبادل افکار و برنامه مدون تدوین شد.


در ادامه جلسه در مسائل مربوط به تامین هزینه‌های مصرفی و تجهیزات مرکز و نیز وسایل مورد نیاز مطرح و ریاست دادگستری با تامین آنها موافقت کرد .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • گزارش‌های دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی