Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:47:40 GMT

معوقات کارانه‌ای پرستاران به زودی پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۳۴۰۴

معوقات کارانه‌ای پرستاران به زودی پرداخت می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: کارانه جامعه پرستاری 9 ماه به تعویق افتاده که با مساعدت دولت و جذب مطالبات بیمه‌ای، سعی می‌شود این معوقه به‌زودی پرداخت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در گفتگو با مرآت اظهار داشت: کارانه جامعه پرستاری نُه ماه به تعویق افتاد و با مساعدت دولت و جذب مطالبات بیمه‌ای، سعی می‌شود، این معوقه به‌زودی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی در خصوص چگونگی وضعیت پرداختی حقوق و مزایای پرستاران و پزشکان، سمنان گفت: حقوق پرستاران استخدامی به‌صورت مستقیم از خزانه و حقوق کارکنان قراردادی نیز ماهیانه به‌حساب آنان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان به‌روز است و معوقات پرستاران هم پرداخت‌شده، اما تأخیر در پرداخت مطالباتِ بیمه، منجر به عقب افتادن کارانه پزشکان و پرستاران شده که البته این مشکل سراسری است.

دانایی به پیگیری  وزارتخانه برای حل این مشکل اشاره و تصریح کرد: در راستای پاسخ به این مطالبه ، وزارتخانه سعی دارد از طریق جذب کمک‌های بیمه و مساعدت دولت، بخشی از  معوقات را پرداخت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: کارانه پرستاران9 ماه به تعویق افتاده که امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی رئیس‌جمهور و پیگیری وزارتخانه به‌منظور خروجِ منابع اعتباری از بیمه، دغدغه پرستاران در این بخش برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز رضایتی از جذب بودجه مصوب دانشگاه در سال 98، گفت: جذب اعتبارات بر مبنای محاسباتی از سوی وزارتخانه و در قسمت‌هایی چون حقوق و مزایا، بودجه عمرانی، وصولی بیمه‌ها و درآمدها تعین شده که هدف‌گذاری ما برای جذب بودجه در سال گذشته محقق شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: پس از معرفی ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری صعب‌العلاج، ۱۸ میلیارد تومان در زمینه این بیماری‌ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی بیمه تأمین اجتماعی یزد، حامد هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت اظهار کرد: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملاً رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب‌العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب‌العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

کد خبر 747042

دیگر خبرها

  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد