Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌منشی‌زاده با اعلام تولید سرود «تنها امیر» به مناسبت دهه امامت و ولایت در کانون فرهنگی هنری «غدیر»، گفت: رونمایی از قطعه تولیدشده برای پاکبان‌ها در عید غدیر، دیدار با سادات و اطعام غدیر ازجمله دیگر برنامه‌های این کانون مسجدی ویژه عید بزرگ ولایت است.

«محسن منشی زاده» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره عوامل کسب رتبه برتر توسط کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد، اظهار کرد: این کانون مسجدی در سال 89 در جوار مسجد بلوری زاده تاسیس شد و هم اکنون 600 عضو دارد و توانست در رشته «سرود و آواهای انقلابی» رتبه برتر را در نخستین رویداد ملی «فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران)» کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد درباره کیفیت پرداخت این کانون به سرود و آواهای انقلابی و مذهبی، بیان کرد: از سال 93 به صورت تخصصی به رشته سرود پرداختیم و در طول این سال ها موفق به تولید 11 سرود و سه نماهنگ شده و 40 هنرجوی متخصص را تربیت کرده ایم.

 

وی درباره محورهای تولید سرود و نماهنگ در کانون فرهنگی هنری غدیر، تصریح کرد: در همه حوزه های دینی آئینی به ویژه مناسبت های ملی مذهبی مسئله تولید سرود و نماهنگ را دنبال می کنیم چنان که تا کنون در تولیدات کانون به مباحثی همچون کالای ملی، ولایتمداری، اعیاد مذهبی، غدیر، دهه کرامت و مواسات و همدلی و ... پرداخته ایم.

 

منشی زاده با بیان اینکه «فجر جاوید» عنوان قطعه ای است که کانون فرهنگی هنری غدیر با آن در رویداد فهما رتبه برتر را کسب کرد، ابراز کرد: اکنون 40 عضو هنرجو در حوزه سروه در کانون غدیر فعال هستند و کلاس های سرود و صداسازی، سرود و نمایش و نیز دوره های تربیت مربی سرود برای پوشش دهی سایر کانون های فرهنگی هنری استان را نیز برگزار می کنیم.

 

وی از تولید سرود «تنها امیر» برای دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا در مناسبت های مذهبی، کاروان شادی را با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی کرده ایم که این کاروان ها به مجتمع های آپارتمانی و خیابان ها می روند و به صورت زنده به اجرای سرود می پردازند. این اقدام را در عید نوروز، نیمه شعبان و دهه کرامت انجام دادیم و در دهه امامت و ولایت نیز در فاصله بین عید قربان تا غدیر به مدت 10 شب گروه سرود کانون به اجرای برنامه در محلات و خیابان ها می پردازد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» استان یزد درباره دیگر برنامه های این کانون مسجدی برای عید غدیر، اعلام کرد: در حمایت از پاکبان ها قطعه ای را تولید کرده ایم که همزمان با عید بزرگ ولایت، یعنی عید غدیر رونمایی می شود.

 

وی اضافه کرد: دیدار با سادات همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، اطعام غدیر، توزیع بسته های ارزاق میان محرومان و استمرار کمک های مومنانه نیز به همت کانون غدیر در دهه امامت و ولایت انجام می شود.

 

منشی زاده در ادامه تاکید کرد: گروه های سرود یزد نیازمند به حمایت شامل سیستم صوتی، لباس های متحدالشکل و ... هستند تا بتوانیم دامنه فعالیت خود را در کشور و حتی عرصه بین الملل گسترش دهیم. البته ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در باره حمایت قول های مساعدی داده است.

 

وی درباره فعالیت کانون غدیر استان یزد در مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: از همان بدو شیوع این ویروس منحوس، بچه های کانون در قالب تیم های مختلف به ضدعفونی کردن مساجد و معابر و محلات و مغازه ها و نیز خرید برای افرادی که شرایط حضور در بیرون از منزل را نداشتند، کردند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری دهه امامت و ولایت تولید سرود منشی زاده استان یزد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است