Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@10:54:54 GMT

کاهش 4درصدی بدهی خارجی ایران

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۳۷۵۲

کاهش 4درصدی بدهی خارجی ایران

به گزارش افکارنیوز،

براساس آخرین آمار بانک مرکزی میزان بدهی خارجی ایران در پایان خرداد 99 براساس سررسید اولیه بدهی‌ها 8 میلیارد و 655 میلیون دلار است که 7 میلیارد و 163 میلیون دلار آن بدهی‌های میان‌مدت و بلندمدت و یک میلیارد و 492 میلیون دلار از این میزان بدهی‌های کوتاه مدت است.

اخبار اقتصادی- این تعهدات بالفعل ایران بر مبنای یورو نیز رقمی بالغ بر 7 میلیارد و 742 میلیون یورو محاسبه شده که 6 میلیارد و 408 میلیون یورو از این میزان حجم بدهی‌های میان‌مدت و بلندمدت و یک میلیارد و 335 میلیون یورو حجم بدهی‌های کوتاه‌مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم بدهی‌های خارجی ایران در پایان اسفندماه سال 98 معادل 9 میلیارد و 31 میلیون دلار بوده است که این آمار حکایت از کاهش حجم بدهی‌های خارجی ایران در سه ماهه ابتدایی سال 99 دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بانک مرکزی بدهی خارجی ایران دلار یورو بانک مرکزی یورو دلار بدهی خارجی ایران حجم بدهی میلیون دلار خارجی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

کد خبر 6088406 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • آخرین قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله