Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری : مهرداد شریف پور بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است بیان کرد: همچنین ۱۶ نوعروس نیازمند غیر تحت حمایت نیز کمک‌هزینه تهیه جهیزیه دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد زمینه ازدواج زنان سرپرست خانوار در راستای خودکفایی آنان گفت: کمک‌هزینه ازدواج به ۱۱ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان نیز اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ایجاد زمینه ازدواج پسران خانواده‌های تحت حمایت را نیز از دیگر رویکردهای این نهاد در زمینه حمایت از مددجویان عنوان و خاطرنشان کرد: ۵ فرزند پسر خانواده‌های تحت حمایت نیز کمک‌هزینه ازدواج در قالب هدیه دریافت کرده‌اند.

شریف پور ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان در راستای تأمین هزینه‌های ازدواج نیازمندان ادامه داد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

46

کد خبر 1414838

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان

سردار حسین زارع‌کمالی  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سیلی خوردن رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اقدامات ما در این روز خدمت‌رسانی به مردم استان یزد است.

وی افزود: در این روز ۱۴۴ سری جهیزیه ایرانی_اسلامی تحویل نوعروسان کمتر برخوردار یزدی شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این جهیزیه ایرانی شامل کالا‌های اساسی و مورد نیاز زوج‌های جوان است که شامل ۶ قلم کالای اساسی به ارزش ۴۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک ارگان امنیتی و نظامی است که در راستای حفاظت از خاک و ناموس وطن تلاش می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه نظامی و امنیتی، این ارگان در حوزه‌های دیگر همچون سازندگی، معیشتی، محرومیت‌زدایی و... حضور پررنگی دارد که در راستای عمل به مسئولیت‌های خود امروز شاهد اهدای جهیزیه به نوعروسان استان یزد هستیم.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه‌ای از نیرو‌های مسلح کشور است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دستور معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره)، در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • کمبود دارو و شیرخشک در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان