Web Analytics Made Easy - Statcounter

در احکامی مجزا؛ مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری و مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی «علی اکبر اکبری راد» به عنوان مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدصادق معتمدیان در بخشی از این حکم آورده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به سمت مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری منصوب می شوید؛ امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین از خدمات «عباس جرجانی» مدیرکل سابق دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تقدیر کرد.

 

همچنین طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی «محسن صفایی» به عنوان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین از خدمات «احسان افسر» مدیرکل سابق امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تقدیر کرد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حکم انتصاب استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبي دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استاندار خراسان جنوبی اتباع و مهاجرین خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، «شفیعی» مدیرکل تامین اجتماعی، «امین بابایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «خوش قامت» مدیر صندوق کارآفرینی امید و «دایی صراف» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، از طریق شماره تلفن ۱۱۱، پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   طی این برنامه، ۹۵ تماس توسط شهروندان و مردم خراسان رضوی برقرار شد که توسط مدیران مورد پاسخگویی و رسیدگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • بازگرداندن ۸۵ هزار افغانستانی غیر مجاز به کشورشان
  • طرد ۸۵ هزار تبعه غیر مجاز افغانستان از استان کرمان
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • ۸۵ هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از کرمان به میهنشان بازگشتند
  • طرد ۸۵ هزار اتباع غیرمجاز از کرمان
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد
  • نشست هم اندیشی مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان