Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:44:45 GMT

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۴۲۸۰

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم افتتاح شد

چهارصدمین مرکز نیکوکاری استان تهران در شهرک شاهد بعثت به صورت مجازی افتتاح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام فرخنده سالروز ازدواج آسمانی و ملکوتی حضرت علی بن ابیطالب (ع)با حضرت فاطمه زهرا(س) چهارصدمین مرکز نیکوکاری استان تهران در شهرک شاهد بعثت توسط مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدابوالفضل پرپنچی هدف از افتتاح مراکز نیکوکاری را هم‌افزایی، نهادینه‌سازی و توسعه توزیع فرهنگ احسان و نیکوکاری بین آحاد مختلف جامعه به ویژه خیرین در راستای حل مشکلات جامعه هدف دانست و اظهار داشت: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بالقول و بالفعل خیران در کنار کمک‌های مادی و معنوی کمیته امداد می‌تواند گام مثبتی در نیل به خدمت، تسهیل و تسریع در رفع مشکلات وآسیب‌های اجتماعی و خاص محرومان و نیازمندان باشد.

وی مراکز نیکوکاری را جبهه اصلی و خط مقدم صحنه مبارزه با فقر و پیشتاز و جلودار رسیدگی به محرومان دانست و اظهار امیدواری کرد: با افزایش این مراکز به عدد هزار تا پایان سال بتوانیم ارائه خدمات به مردم را به دست مردم سپرده و در این راستا استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، بسیج، مساجد، خیران، معتمدین محلی و هم‌افزایی آن  با کمیته امداد موجبات ارائه خدمات بهینه و هدفمند به نیازمندان را فراهم می‌سازد. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران مراکز نیکوکاری را پل ارتباطی بدون واسطه بین نیکوکاران، خیران و نیازمندان توصیف و بیان داشت: اگر خدمات ارائه شده به نیازمندان به صورت صحیح اطلاع‌رسانی شود اعتماد عمومی مردم، خیرین و همه عزیزانی که در جبهه مبارزه با فقر گام برمی‌دارند را مضاعف کرده و موجبات حمایت‌های مادی و معنوی بالای آنان را فراهم می‌سازد. 

وی در پایان ضمن تشکر از آحاد مردم جامعه به خصوص مردم مؤمن و متدین تهران بزرگ که در برهه‌های حساس به مواسات بحث همدلی در کنار همدیگر با تعامل، مهربانی و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری توانستند بخشی از آلام نیازمندان را در مباحثی ماننده مبارزه با فقر، مبارزه با ویروس منحوس کرونا و... تسکین بخشند از پخت و توزیع 1 میلیون و 60 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان، تهیه و توزیع 430 هزار بسته اقلام و مواد غذایی، تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، اهدای جهیزیه، تأمین  و پرداخت هزینه‌های تحصیلی مددجویان نیازمند، تأمین و پرداخت هزینه‌های بیمارستان نیازمندان، کمک در ایجاد اشتغال، پرداخت تسهیلات، مشاوره در مباحث فرهنگی، اجتماعی با کمک مراکز نیکوکاری خبر داد.

حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم نیز در حاشیه این مراسم،  مراکز نیکوکاری را محملی نقش‌آفرین برای حضور و مشارکت کار آمدتر مردم در امورات خیر دانست و گفت: مرکز ثقل، محور و پایگاه اینگونه محمل‌ها مساجدند.

وی شناسایی، ارتباط و تعامل با افراد تأثیرگذار مانند خیرین، معتمدین محلی و منطقه‌ای، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی به منظور بهره‌وری مؤثرتر از پتانسیل‌های ذی‌قیمت آنها در راستای حل مشکلات محرومان را نقطه عطف خدمت‌رسانی به نیازمندان دانست و آن را مایه مباهات و تفضل الهی در خدمتگزاری  و نوکری مردم مطرح کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، مردم مؤمن، شریف و همیشه در صحنه  را دعوت به انفاق و مساعدت  در امورات خیر و خداپسندانه کرد و شماره کارت 6037997950181959 را جهت واریز کمک های نقدی هموطنان عزیز اطلاع‌رسانی کرد.

‌تقدیر از خانواده شهیدان دهقان و ایمانی از شهدای مدافع حرم با حضور آیت‌الله سعیدی‌

انتهای پیام/

R1515/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم بیشتر بخوانید... شهدای مدافع حرم مسیر انقلاب اسلامی را به گام دوم باز کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شهدای مدافع حرم مسیر انقلاب اسلامی را به گام دوم باز کردند واژه های کاربردی مرتبط شهدای مدافع حرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هنرپیشه «اژدها وارد میشود» درگذشت ۲ آخرین بازمانده «برباد رفته» در ۱۰۴ سالگی درگذشت ۳ خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ ۴ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۵ ماجرای وقف کوه دماوند چه بود؟ ۶ حجت‌الاسلام انصاریان: برپایی مجلس امام‌حسین(ع) در این زمان از افضل واجبات است ۷ هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ مجوز سازمان سینمایی به شاخ اینستاگرام! ۸ معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس مهمترین اخبار فرهنگی سفارشات بالاست،‌ حباب ارز نمی‌گذارد پاسخ دهیم/ موجی از تعدیل نیرو در انتظار صنعت چاپ هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ مجوز سازمان سینمایی به شاخ اینستاگرام! خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ کاریکاتوری که شهید آوینی لب به تحسین آن گشود+عکس مهمترین اخبار تسنیم تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد ادامه سانسور آمارهای اقتصادی/ دولت اجازه انتشار آمار عملکرد بودجه را نمی‌دهد مرغداری اِشغالی! رفراندوم "جوجه‌های وارداتی" در صنعت مرغداری ایران: ۹۹.۸ درصد توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا بازی عربستان و امارات با کارت داعش در یمن/ مؤثرترین گزینه ملت یمن در برابر جنگ‌افروزان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم شهدای مدافع حرم مراکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم مرکز نیکوکاری استان تهران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد