Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یزدانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه همه کلاس‌های تابستانه کانون در کشور بصورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: مازندران به عنوان استان پیشتاز کشور در برگزاری کلاس‌های تابستانه ۱۹ کارگاه برخط (آنلاین) را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برخط در مارندران تاکنون استقبال کرده اند.

یزدانی با بیان اینکه ضریب افزایش شیوع کرونا در مازندران اوقات فراغت تابستانه را محدودیت کرده است، گفت: کارگاه‌ها و دوره‌هایی در سه سطحِ بدون محدودیت زمان، کارگاه‌های برخط کشوری و دوره‌های برخط استانی برای کودکان و نوجوانان ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه رشته‌های متنوعی در کارگاه‌های برخط آموزش داده می‌شود، گفت: ساخت عروسک، تصویرسازی قصه گویی، آبرنگ، سفال‌گری، شعرسرایی، نوشتن خلاق، عروسک گردانی، پتینه، خوشنویسی، فیلم‌سازی، داستان‌نویسی، تذهیب، نجوم (کودک ونوجوان)، موسیقی (آوا شناسی) خوانش متون ادبی از جمله این کارگاه‌ها هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند با گروه‌های سنی مختلف در کارگاه‌های ترم بعد ثبت نام کنند، افزود:علاقه‌مندان می‌توانند با وارد شدن به آدرس اینترنتی  kpf.ir و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی ثبت نام کنند.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری مازندران ویروس کرونا آموزش و پرورش مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه