Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:47:32 GMT

هومن افاضلی از ICU خارج شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۴۶۸۴

هومن افاضلی به بخش منتقل شد.

هومن افاضلی از icu خارج شد و به بخش منتقل شد.

به گزارش طرفداری، هومن افاضلی که با حاشیه های بسیار از پارس جنوبی جم جدا و به ماشین سازی پیوست تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. پس از چند هفته حضور در تبریز و سفر به اصفهان برای دیدار با ذوب آهن به ویروس کرونا مبتلا شد.

هم اکنون افاضلی از بخش icu خارج شد و وارد بخش شده است اما وی باید همچنان در بیمارستان حضور دارد بنابراین بازی تیمش مقابل سایپا را از دست خواهد داد و دستیارش، خمید عبداللهی روی نیمکت می نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ماشین سازی پس از خروج از بیمارستان مدتی باید در قرنطینه باشد پس احتمال دارد بازی مقابل پارس جنوبی را نیز هم از دست بدهد و مقابل تیم سابقش روی نیمکت ننشیند.

همچنین بخوانید:

هومن افاضلی به کرونا مبتلا شد/ باشگاه ماشین سازی تایید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل