Web Analytics Made Easy - Statcounter

 قاسم نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت شهرها و مناطق استان گفت : شواهد نشان می دهد که حساسیت مردم نسبت به این ویروس و شیوع آن کمتر شده و این ساده انگاری نسبت به این ویروس و بیماری کووید ۱۹ می تواند منجر به افزایش آمار مبتلایان شود.

وی عنوان کرد : باید مُرّ قانون در بحث عمل به توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی که توسط ستاد ملی و استانی کرونا مصوب شده در ادارات، بازار و فضای شهری به طور کامل رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت : مدیران استانی باید موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و زدن ماسک را به ادارات زیر مجموعه خود در شهرستان ها و غیره ابلاغ کرده و نظارت لازم بر اجرای آن انجام دهند.

 وی ادامه داد : این امر به مراکز صنفی و اتحادیه ها تولیدی و توزیعی هم باید ابلاغ و به طور جدی بر آن نظارت شود.

 وی گفت : گزارش عملکرد دستگاههای اجرایی در این زمینه نیز باید به صورت مصوب به ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان اعلام شود.

قاسم نژاد با تاکید بر اهمیت این موضوع و ضرورت رعایت دستورالعملهای بهداشتی اظهار کرد : فرد یا افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند منجر به توسعه چرخه شیوع ویروس شده و آثار خطرناکی برای جامعه و اطرافیان خود دارند.

وی تصریح کرد : در این میان باید فرهنگ استفاده از ماسک در بین همگان توسعه یابد و همه خود را موظف به استفاده از ماسک بدانند در عین آنکه تامین ماسک با کیفیت مورد نیاز مردم نیز وظیفه ماست و در این راستا برنامه ریزی و اقدامات لازم انجام شده است.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت

استاندار گیلان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به رفع مشکلات پسماند گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در سالن اجتماعات شهرداری رشت از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر به مشکلات پسماند گیلان خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب رشت در دست انجام و عملیات اجرایی در منطقه فخب و‌ سیاه اسطلخ با سرعت خوبی در دست احداث است.

 وی با بیان اینکه آرامش خوبی در شهر رشت در ۲ سال گذشته حاکم است، گفت: همدلی و وحدت بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و چند سالی آرامش خوبی در سطح شهر رشت حاکم است لذا انتظار دارم این همدلی و وحدت ادامه‌دار باشد.

 استاندار گیلان با تأکید بر تسریع در روند احداث تقاطع غیر همسطح در ۵ نقطه شهر رشت گفت: احداث تقاطع غیر همسطح در پنج نقطه رشت یک اقدام جهادی و خوب بود که بخش اعظمی از مشکلات ترافیک در رشت را برطرف کرده و‌ دولت هم در کنار شهرداری است.

 عباسی با بیان اینکه در خصوص معضل ترافیک در برخی دیگر نقاط رشت باید اقدامی عاجل اتخاذ شود، افزود: در خصوص ترافیک در منطقه مصلی و چند نقطه دیگر باید اقداماتی انجام شود زیرا مردم لایق ارایه بهترین خدمات هستند.

 وی با بیان اینکه دولت در کنار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر رشت است و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: در خصوص کنار گذرهای شهر رشت و خصوصاً مسکن مهر رشت باید کارهای کارشناسی انجام شود

 استاندار گیلان با تأکید بر اجرای درست طرح تفضیلی شهر رشت بیان کرد: طرح تفضیلی رشت نقش مهمی در توسعه شهری دارد که اگر درست تحقق پیدا کند می‌تواند بخش قابل توجه‌ای از مشکلات را برطرف کند.

 عباسی با ابراز خرسندی از الکترونیکی بودن خدمات شهری افزود: الکترونیکی کردن خدمات شهروندی در رشت بسیار به کاهش ازدحام در ادارات و در نتیجه کاهش ترافیک کمک می‌کند.

 وی با اشاره به انجام لایروبی رودخانه‌ها در شهر رشت گفت: بخشی از آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت مربوط به آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی بوده که طرح‌ها در این ارتباط نیز آغاز شده ضمن اینکه لایروبی در پنج نقطه این رودخانه‌ها از سوی شهرداری رشت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است