Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با برنامه‌‌ریزی خوبی که مجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری دارد، می‌توانیم در آینده نزدیک باز هم شاهد موفقیت‌های خوبی از این مجموعه باشیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از فدراسیون دوچرخه‌سواری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا ضمن بازدید از ساختمان در حال احداث فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بسیار خوشحالم که فدارسیون دوچرخه‌سواری در آینده نزدیک در چنین ساختمان زیبا و با امکاناتی نقل مکان خواهد کرد. 6 ماه پیش که در مراسم کلنگ‌زنی این مجموعه حضور داشتم تصور نمی‌کردم چنین پیشرفتی تا امروز داشته باشد، اما امیدواریم که تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. لازم است همه فدراسیون‌ها یک مجموعه اداری آبرومند در اختیار داشته باشند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه ضمن بازید از پیست دوچرخه‌سواری فدراسیون اظهار داشت: دوچرخه سواری از جمله رشته‌های ورزشی است که قبلا نشان داده پتانسیل بالایی در کسب مدال در بازی‌های آسیایی دارد و موفقیت های خوبی در این زمینه داشته است. بی‌تردید با برنامه‌ ریزی خوبی که مجموعه فدراسیون دوچرخه‌سواری دارد، می‌توانیم در آینده نزدیک باز هم شاهد موفقیت‌های خوبی از این مجموعه باشیم.

علی نژاد در خصوص راه اندازی پیست BMX خاطر نشان کرد: یکی از درخواست‌هایی که فدراسیون دوچرخه‌سواری از ما داشته حمایت برای راه اندازی پیست BMX است؛ موضوعی که می‌دانیم در آینده میراث خوبی برای دوچرخه سواران این رشته خواهد بود. بی‌شک با هماهنگی‌های به‌عمل آمده که و حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان نیازهای فدراسیون دوچرخه‌سواری برای راه اندازی پیست داشته برطرف خواهد شد. دوچرخه سواری برنامه ریزی خوبی داشته و برای المپیک توکیو هم موفق به کسب یک سهمیه شده است.

در حاشیه مراسم خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هم ضمن خوشامدگویی به مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: طی بازدیدی که او از پیست BMX  داشت، درخواست‌هایی مبنی بر حمایت برای ساخت پیست را مطرح کردیم، چون این رشته، رشته المپیکی است و در بازی های آسیایی هم طرفداران زیادی دارد و باید مثل دیگر کشورها، فعالیت مان را در این رشته توسعه دهیم.

وی در ادامه افزود: امروزه به خاطر شیوع کرونا ، دوچرخه سواران ما با مشکلات زیادی روبرو هستند. از عدم برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی گرفته تا عدم ثبت قرارداد توسط باشگاه‌ها، همه و همه باعث شده تا شرایط امروز دوچرخه‌سواران ما در وضعیت خوبی قرار نداشته باشد. امیدواریم در این مسیر سخت کرونا ، وزارت ورزش ما را مورد حمایت خودش قرار دهد تا کمترین آسیب به دوچرخه سواران وارد شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در ادامه اظهار داشت: ما در شهریورماه مسابقات جهانی 2020 سوئیس را داریم و از آنها درخواست دعوتنامه کردیم و اگر لغو نشود، انشالله در آن حاضر خواهیم داشت. از دو باشگاه دانشگاه آزاد و سپاهان برای اعزام دوچرخه سواران درخواست کردیم که به ما کمک کنند.

وی درباره برگزاری مسابقات آنلاین خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش عملکرد خوبی را ارائه کردیم. مسابقات متعددی را در فضای مجازی و آنلاین برای دوچرخه سواران با کمک مدرسین برگزار کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت و در نظر داریم از کمترین امکانات بهترین نتیجه را داشته باشیم.

اقدام پلیس راهور برای حل معضل دوچرخه‌سواران در اطراف ورزشگاه آزادی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد دوچرخه‌سواری بیشتر بخوانید... برگزاری اولین جلسه کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد گزارش علی‌نژاد از افتخارات مهم ورزش کشور در نشست با جهانگیری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری اولین جلسه کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد گزارش علی‌نژاد از افتخارات مهم ورزش کشور در نشست با جهانگیری واژه های کاربردی مرتبط مهدی علی‌نژاد دوچرخه‌سواری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اقبالی: استقلال، سپاهان و تراکتور می‌دانستند سخت است به پرسپولیس برسند/ این تیم شایستگی قهرمانی را داشت ۲ ساری: اگر یوونتوس با من قهرمان شده یعنی اینکه واقعاً تیم خوبی است!/ بازگشت زودهنگام من به رختکن دلیل داشت ۳ گواردیولا: پایان خوشی برای ما در لیگ برتر بود/ فکر نمی‌کنم آگوئرو به بازی با رئال مادرید برسد ۴ ساری مسن‌ترین سرمربی فاتح سری A‌ شد/ رکوردی جدید برای کیه‌لینی ۵ واکنش کالدرون به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر ۶ سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| سلیمانی: برای تصاحب کرسی باید هدف‌گذاری کرد ۷ سری A| یوونتوس برای نهمین فصل متوالی قهرمان شد ۸ یوونتوس با بدترین آمار خط دفاعی ۶۰ سال اخیر فاتح اسکودتو شد مهمترین اخبار ورزشی مرزبان: وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند و به هر ۲ ضربه می‌زند!/ نباید قهرمانی را به مدیران باشگاه تبریک گفت بزیک: برانکو شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد کرد/ رقبای پرسپولیس راه را اشتباه رفتند ابهامات ‌و اختلافات در آستانه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران/ همدلی به‌جای حمله به صندلی! رنگرز: کشتی ما راه صعب‌العبوری در کسب کرسی موثر در اتحادیه جهانی دارد مهمترین اخبار تسنیم تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد جزئیات صادرات و واردات کشور در فصل بهار/ صادرات در ایام کرونا چقدر بود؟ ادامه سانسور آمارهای اقتصادی/ دولت اجازه انتشار آمار عملکرد بودجه را نمی‌دهد مرغداری اِشغالی! رفراندوم "جوجه‌های وارداتی" در صنعت مرغداری ایران: ۹۹.۸ درصد توافق راهبردی ایران ــ چین ضربه‌ای سخت به سیاست‌های تحریمی آمریکا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی علی نژاد دوچرخه سواری مهدی علی نژاد دوچرخه سواری ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواران مهدی علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون اعلام کرده است که ما نمی‌خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم، اما اقدامات لازم را برای حفاظت از اسرائیل انجام خواهیم داد.

سخنگوی پنتاگون همچنین افزود که ما در تلاش هستیم تا از یک جنگ همه جانبه در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

همزمان، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در سخنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است جنگی منطقه‌ای به راه بیاندازد.

اردوغان افزود: نتانیاهو و سرکردگان اسرائیل به تنهایی مسؤول تنش اخیر در خاورمیانه هستند. نتانیاهو تلاش می‌کند برای باقی‌ماندن در مقام نخست‌وزیری جنگ را به درازا بکشاند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: حمله به کنسولگری ایران در دمشق اقدام اخیر اسرائیل بود، اما کشورهایی که در این رابطه سکوت اختیار کردند، به حمایت از اسرائیل شتافتند.

اردوغان ادامه داد: ما اجازه نداده‌ایم هیچ تجهیزاتی که امکان استفاده در زمینه نظامی را داشته باشد به اسرائیل فروخته شود. موضع ما در قبال حمله اسرائیل به نوار غزه ثابت است.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تعمیق انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی هشدار داد که همکاری با آمریکا و دیگر متحدان این رژیم در صورت عدم تغییر سیاست‌های کابینه اسرائیل امکان‌پذیر نخواهد بود و این روند چهره تل‌آویو را در دنیا مخدوش می‌کند.

این گزارش با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر در یک انزوای بین‌المللی به سر می‌برد، تاکید کرد که این انزوا، در صورتی که اسرائیل سیاست‌های خود را به صورت ریشه‌ای تغییر ندهد، به پایان نخواهد رسید.

عوزی برعام وزیر اسبق امور داخلی و عضو سابق کنیست رژیم صهیونیستی در مقاله خود در این روزنامه به همکاری آمریکا و متحدان این رژیم با تل‌آویو اشاره و تاکید کرد که این همکاری دائمی نیست و تنها در مواقع بحران ایجاد می‌شود. اسرائیل نمی‌تواند خود را فریب داده و تصور کند که همیشه می‌تواند روی این همکاری‌ها حساب کند، اسرائیل به سرعت در حال از دست دادن اعتبار بین‌المللی خود در جهان است.

هاآرتص به تحریم‌های بین المللی عربی علیه رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌های مهم بین‌المللی روابط خود با تل‌آویو را قطع کنند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی در تعامل با دیگر مشکلات و چالش‌ها از جمله حماس و اسرای اسرائیلی و حزب الله لبنان، موضوع انزوا را موقت و غیر ریشه‌ای می‌دانند، اما این در حالی است که انزوای اسرائیل باعث تحریم اساسی آن شده و بنا بر نظر تحریم کنندگان، هر کالایی که به اسرائیل تعلق داشته باشد، نامشروع است؛ چرا که به سرکوبگری‌ها و نژادپرستی اسرائیل کمک می‌کند.

این روزنامه می‌افزاید که تل‌آویو علاوه بر مواجه شدن با این انزوای عمیق، در تقابل با یک ائتلاف استراتژیک قرار دارد و برای ورود به جنگ نیازمند اظهارات تنش‌آفرین برخی «غارنشینان سیاسی» نظیر بتسلئیل اسموتریچ وزیر امور مالی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی نیست.

کد خبر 6080422

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم