Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست صمیمی پیشکسوتان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با هدف یکسان سازی محتوای روایتگری و ارائه روند کار در نمایشگاه و موزه سراسرنمای مقاومت برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خدابنده رئیس امور راهنمایان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نشست به توضیح و تشریح ماموریت های موزه مقاومت و همچنین معرفی بخش های مختلف آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست سر فصل های "ایجاد فضای مناسب بنا به درخواست مخاطب، یکسان سازی گفتار، توضیح موزه و اهداف آن طبق مستندات" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه ی نشست درباره ی همکاری پیسکسوتان دفاع مقدس در بازبینی جزوه محتوایی برخی بخش های موزه مقاومت تبادل نظر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است