Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:44:18 GMT

رسانه ها برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۵۵۲۰

رسانه ها برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر کس ادعای دلسوزی برای مردم را دارد باید تلاش کند که جلوی یاس و نا امیدی را در جامعه بگیرد و انتظار داریم روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند.

احمدعلی موهبتی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان که با حضور مدیران روابط‌عمومی‌های دستگاه های اجرایی در سرسرای خاتم استانداری برگزار شد، اظهارداشت: در شرایطی که دشمن یأس و ناامیدی را در در جامعه پمپاژ می کند هر کس که دلش به حال این مردم می‌سوزد و ادعا دارد ، باید تلاش کند که جلوی یاس و ناامیدی را بگیرد و در جامعه ایجاد امید کند و در غیراینصورت مدیون به نظام است و خواسته یا ناخواسته خیانت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حالی که دشمن شرایط جنگ تحمیلی تحریمی ظالمانه را بر کشور حاکم کرده است؛ آنهایی که یاس و ناامیدی را ترویج می کنند یا دست‌نشانده سرویس‌های جاسوسی هستند و یا بی خرد هستند.

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ما انتقاد را به دیده منت می پذیریم اما بعضی از موارد که می‌تواند نومیدی را در کشور ایجاد کند خیانت به خون شهدا است.

رییس شورای هماهنگی‌ روابط‌عمومی‌های سیستان وبلوچستان ادامه داد: استان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی دارد که باید به کشور و جهان معرفی شود و این هنر روابط عمومی و رسانه است.

موهبتی با بیان اینکه جایگاه روابط‌عمومی ها در سازمان‌ها باید ارتقا پیدا کند گفت: بخشی از موفقیت و تغییر نگاه‌ها به روابط عمومی، مربوط به چگونگی رفتار و عملکرد آن دارد.

وی توجه به امر آموزش و تسلط روابط‌عمومی‌ها به تکنولوژی های ارتباطی روز دنیا را مهم برشمرد و خواستار تشکیل منظم جلسات این شورا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان روح امید در جامعه روابط عمومي رسانه روابط عمومی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در نشست با دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: تاثیر کتابخوانی در گسترش فرهنگ و پیشرفت جامعه روزافزون است و نمیتوان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را بدون مطالعه و کتاب متصور شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی و اهمیت دادن به این موضوع در میان جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین راه‌های توسعه فرهنگی است گفت ایجاد کتابخانه درشهر‌ها و مدارس استان وایجاد انگیزه برای دانش آموزان از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از راه اندازی کتابخانه بدون کتاب یا الکترونیک در تهران برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت در آینده‌ای نزدیک این امکان در سایر استان‌های کشور هم ایجاد خواهد شد.

رمضانی در ادامه با اشاره به اینکه ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا از نظر شبکه کتابخانه‌ها و دستری را به خود اختصاص داده است گفت در حال حاضر ۳ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشورمشغول فعالیت است.وی ایجاد کتابخانه در شهر‌های استان را از اولویت‌های این نهاد اعلام کرد و گفت : در ده شهر استان کتابخانه احداث می شود .

دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه توجه به حوزه کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد و گفت در برنامه‌های کتاب هدهد سفید، برنامه تلویزیونی هدهد سفید و جایزه هدهد سفید به این امر توجه ویژه شده است.

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • ندیمی در گفت و گو با قدس: دیپلماسی انرژی فعال در منطقه به ما کمک کرد که از گستردگی تحریم ها جلوگیری کنیم
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه