Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یعقوبی فرماندار شهرستان چاراویماق در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان چاراویماق بر همکاری و تعامل سازنده با بنیاد علوی جهت جذب حداکثری اعتبارات با اختصاص سهم مشارکت دستگا‌های اجرایی تاکید کرد.

یعقوبی از اختصاص ۲۰۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون ریال از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ۳درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از محل ۲۷درصدارزش افزوده به این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان چاراویماق افزود: جمع اعتبارات شهرستان حدود ۲۲۰ میلیارد ریال بوده و با لحاظ ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبارات پروژه‌های پیشرفت و آبادانی بنیاد محترم علوی جمع اعتبارات شهرستان حدود ۴۵۰ میلیارد ریال خواهد بود که اولویت این اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.

او همچنین بااشاره به پروژه بزرگ شهرک صنعتی ورقه افزود:خوشبختانه باهماهنگی‌های به عمل آمده واقدامات انجام یافته از طرف فرمانداری و استانداری و مدیرکل شهرک‌های صنعتی عملیات اجرایی شهرک صنعتی ورقه بزودی رقم خواهد خورد.

او گفت:شهرک صنعتی ورقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کیلومتر ۱۲۰ آزادراه تبریز - تهران واقع شده که قرار گرفتن در مسیر ترانزیت و نزدیکی به خط آهن شمالغرب و همچنین نزدیکی به کریدور شمال - شمالغرب کشور از مزیت‌های سرمایه گذاری در این شهرک می‌باشد.
انتهای  پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد.

در این نشست قرار است طرح‌های عمرانی و اقتصادی سراسر استان به صورت متمرکز افتتاح شد.

وزرا و اعضای کابینه همزمان در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان حضور دارند و شوراهای اداری شهرستان‌ها را راهبری می‌کنند.

مقوله مهم آب، راه سازی، درمان و… در زمره مهمترین موضوعات شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیس جمهور است.

کد خبر 6081940

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • تخصیص ۶۰ درصد اعتبارات تنگستان