Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

هومن افاضلی که چندروز قبل به دلیل ابتلا به کرونا و حاد شدن بیماری در بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، از این بخش خارج شد.

اخبار ورزشی- حال عمومی سرمربی ماشین سازی که صبح امروز از بخش ICU به بخش بیماران کرونا منتقل شد، رو به بهبودی است و شرایط تنفسی بهتری پیدا کرده است اما ترخیص او از بیمارستان به تشخیص پزشکان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیکن کرونا هومن افاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند

مسعود اقبالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد بازی شب گذشته تیم ملی مقابل ترکمنستان عنوان کرد: شب گذشته بازی ایران و ترکمنستان نشان داد که بازیکنان ما دور از هرگونه برنامه تاکتیکی برای رسیدن به اهداف استراتژیکی خود هستند.

وی افزود: این بازی نشان داد که هر نوع تغییر در ساختار تیمی ما را به اهداف استراتژیکی خود نمی‌رساند، زیرا ما جدا از عدم داشتن مهارت‌های تکنیکی، تاکتیکی، و فیزیکی و ذهنی استاندارد، اصولاً فاقد هوش فوتبال هستیم که اگر تمام مولفه‌های فوق را هم داشته باشیم به دلیل عدم داشتن هوش فوتبال قادر به اجرای موارد فوق نیستم.

اقبالی تاکید کرد: تیمی که در مقابل یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های آسیا در طول ۹۰ دقیقه تنها دوبار دروازه حریف را تهدید کرد که یکی به گل تبدیل شد و دیگری که ۹۷ درصد امید به گل بود ناباورانه به خارج رفت. ما سقف آرزوهایمان کوتاه شده. تیمی بدون انگیزه که فوتبالی کاملا ایرانی را به نمایش می گذارد. تیمی که در طول بازی حتی یک شوت به دروازه حریف نداشتیم و حریف چندین بار دروازه ما را تهدید کرد. تیم مقابل بار‌ها خطوط ما را شکست و ما در بازی مالکانه بار‌ها شکست خوردیم و از بازی موقعیتی درکی نداشتیم.

این مدرس فیفا ادامه داد: مدافعین ما که روزگاری بار‌ها از جناحین کارگشا بودند، در این بازی عملاً خنثی ظاهر شدند. گرفتن اخطار، خطا‌های بی مورد، عدم ارتباط خطوط، عدم تمرکز لازم خطوط در حمله، عدم استفاده صحیح از کرنر و شروع‌های مجدد و در یک جمله عدم هماهنگی لازم در تغییر سبک بازی مستقیم و غیر مستقیم. در آخر باید یادآوری کنم تیمی که قصد دارد از مهره‌های جوان استفاده کند باید بداند که عدم بلوغ تاکتیکی و ذهنیت ناسازگار به هیچ وجه  نمی‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی باشد. 

اقبالی خاطر نشان کرد: از زمانیکه ما از جام جهانی ۹۸ به تدریج با افزایش متوسط سن بازیکنان مواجه شدیم، برخی بازیکنان را از دست دادیم و بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که با گذشته ما فاصله داشتند و از طرف دیگر به دنبال بازیکنانی هستیم که با ارزش‌های عضویت در تیم ملی فاصله دارند، این نتایج غیر معقول نیست. ما جام جهانی‌ها، جام ملت‌ها و جام باشگاه‌ها را طی دهه‌های گذشته از دست داده ایم و متاسفانه به یک بازنده و نه یک برنده تبدیل شده ایم و این داستان ادامه خواهد یافت مگر کاری استادانه و به روز انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به علی دایی وصیت شده از سیاست دور شود!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • تغییر چهره شدید هومن برق‌ نورد
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • عکس | لاغری شدید هومن برق‌نورد خبرساز شد؛ دلیل لاغری هومن برق نورد چیست؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • عکس| تصویری از تغییر چهره شدید هومن برق‌نورد
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است