Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: آثار طرح راهبردی انتقال نفت خام گوره به جاسک و پایانه صادرات نفت مکران ملی و بین‌المللی است و نظام مدیریتی و اجرایی استان هرمزگان در آمادگی کامل برای پشتیبانی از این ابرطرح قرار دارد.
به گزارش شانا به نقل از ایرنا، رضا مدرس از اقدام‌های انجام‌شده در اجرای این طرح قدردانی و بر ضرورت ارتقای سطح معیشت و توجه به کرامت مردم منطقه مکران تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هم‌زمان با وقوع تحولات اساسی و بی‌سابقه عمرانی و اقتصادی، تقویت زیرساخت‌ها و بهبود شاخص‌های رفاهی، از جمله شاخص آموزش از ضرورت‌های توسعه متوازن و پایدار در منطقه مکران است.
مدرس با اشاره به پیشنهادهای استانداری هرمزگان در زمینه تعریف و اجرای طرح‌های عمرانی در سواحل مکران و به‌ویژه شهرستان جاسک، تأکید کرد: طرح آبرسانی از سد جگین به طرح مخازن نفتی طرحی است که هم از منظر تأمین آب صنایع نفتی و همسو با ضوابط پدافندغیرعامل واجد ارزش است و هم منافع فراوانی برای مردم روستاهای غرب جاسک دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضائی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

کد خبر 6087369

دیگر خبرها

  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد