Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سایت «voetbal۲۴» بلژیک در گزارشی به آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ پرداخت و عنوان کرد آنتورپ مردی را به خدمت گرفته است که زندگی را برای رونالدو دشوار کرد. 

این سایت نوشت:

«آنتورپ یک خرید عالی انجام داد. علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی که مدتی در کشور (بلژیک) است و به زودی قرارداد سه ساله را امضا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان فوتبال علیرضا بیرانوند را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ملاقات کرد.

ایران در گروه دشواری با حضور اسپانیا، پرتغال و مراکش بود اما فراتر از انتظار عمل کرد. بیرانوند در این جام جهانی فقط دو گل در سه مسابقه دریافت کرد. ایران به مرحله بعدی صعود نکرد ولی چهار امتیاز کسب کرد. در بازی آخر با پرتغال، بیرانوند چند بار تلاش های کریستیانو رونالدو را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: بیرانوند بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد

بیرانوند حالا باید با ژان بوتز در آنتورپ رقابت کند؛ دروازه بان فرانسوی که از تیم موسکرون به آنتورپ آمد و هنوز از حضورش در ترکیب اصلی مطمئن نیست. همچنین داور ماتیاس کُروات هم در تیم حضور دارد که در فینال حذفی به میدان می رود.»

این سایت همچنین از مخاطبان خود سئوال کرده است که از بین سه دروازه بان فعلی آنتورپ، کدام یک می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیشب عملکرد عالی‌ای از خود به نمایش گذاشت و توانست در دیداری دوستانه کاستاریکا را ۳-۱ شکست دهد اما قطعا گونزالس دلش نمی‌خواهد فیلم بازی دیشب را تماشا کند.

گل‌های آلبی‌سلسته را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند و تک‌گل حریف را هم مانفرد اوگالده وارد دروازه والتر بنیتز کرد.

با این حال شاگردان لیونل اسکالونی می‌توانستند پیروزی قاطعانه‌تری داشته باشند اما موقعیت عالی نیکلاس گونزالس در دقایق پایانی در کمال ناباوری تبدیل به گل نشد.

مهاجم فیورنتینا در دقیقه ۹۰ بازی با دروازه‌بان تک به تک شد و موفق شد از او عبور کند، حالا گونزالس با توپ در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود و کافی بود با یک تاثیر کوچک توپ را به تور بچسباند اما ترجیح داد صبر کند که توپ آرام آرام از خط بگذرد. همین غفلت او کافی بود تا مدافع کاستاریکا که جا مانده بود به توپ برسد و درست بر روی خط دروازه مانع گل شدن توپ شود و آن را دفع کند.

هواداران در فضای مجازی واکنش‌های جالبی به این موقعیت داشته‌اند. کاربری نوشته:«گونزالس فکر می‌کرد گل را به ثمر رسانده و در فکر شادی گل بود.»

کاربر دیگری گفته:«از گونزالس تشکر می‌کنم. او موقعیت از دست رفته قرن را رقم زد. واقعاً جالب بود.»

هواداری نوشته:«خیلی عجیب بود. یک بازیکن سطح بالا باید توپ را خیلی زود به گل تبدیل کند. حتی اگر بازی دوستانه هم باشد این کار او اشتباه بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!