Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید کریمی  در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه ۲۵۰  برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی جهت اجرا در هفته ازدواج پیشنهاد داده شد، بیان کرد: تعدادی از این برنامه‌ها اجرایی شد و مابقی نیز که بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی است، تا پایان هفته اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تلاش تشکل های مردم نهاد و حمایت خیران،  ۱۷۲ کمک جهیزیه به مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان بین زوج‌های جوان توزیع شد که بیش‌ترین تعداد جهیزیه اعطایی به زوج‌های جوان مربوط به سه شهرستان اردل، لردگان و فارسان بود.
مدیر کل ورزش و جوانان از اهداء ۶۰ کمک هزینه نیز توسط موسسه آوای مهر میانکوه به ارزش ۳ میلیارد ریال بین زوجین محروم این منطقه خبر داد.
کریمی همچنین بیان کرد: خانه جوان شهرستان شهرکرد آماده بهره‌برداری است که با حل مشکل انشعابات، این مکان احتمالا در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

46

کد خبر 1414925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این طرح به صورت در چهارمحال و بختیاری با  هدف ارتقای سلامت دهان و دندان آغاز شد.
افشین امیریان افزود: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.
وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری