Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های یمنی روز دوشنبه به نقل از منابع نظامی و قبیله‌ای که به نام آنها اشاره نکرده‌اند، گزارش دادند که یک افسر ارتش سعودی هنگام انجام ماموریت در نزدیکی اردوگاه " ماس " در استان مارب ناپدید شده و به اردوگاه باز نگشته است.  

بر اساس این گزارش، ریاض برای یافتن این افسر در تلاش است و نیروهای نظامی عربستان برای جستجوی او اقدامات گسترده‌ای در منطقه را انجام دادند، اما تاکنون هیچ اثری از این افسر نیافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منابع محلی گفتند که نیروهای سعودی از مردم منطقه برای یافتن این افسر ارتش عربستان کمک خواسته‌اند و به همین منظور برای فردی که از این افسر ناپدید شده، اطلاعاتی در اختیار ارتش عربستان قرار دهد، پاداش هنگفت ۱۰۰ هزار ریال (واحد پول عربستان) در نظر گرفته‌اند.  

به گفته منابع محلی، نگرانی ارتش عربستان این است که این افسر اطلاعاتی ربوده شده و به نیروهای "جنبش انصارالله" یمن تحویل داده شده است.  

برخی افراد محلی نیز احتمال می‌دهند این افسر ارتش عربستان در پی سیل روزهای اخیر در یمن ناپدید شده است.  

تاکنون مقامات سعودی یا نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن به رهبری عربستان به طور رسمی درباره این خبر اظهار نظری نکرده‌اند. 

مارب یکی از استان‌های یمن است که در ۱۷۳ کیلومتری شمال شرقی صنعا پایتخت این کشور قرار دارد و جمعیت آن ۱. ۲ درصد جمعیت یمن را تشکیل می‌دهد.

این استان در ماه‌های گذشته شاهد نبردهای سنگین بین جنبش انصارالله یمن و نیروهای وابسته به "عبد ربه منصور هادی " رئیس جمهوری مستعفی یمن بوده است . نیروهای جنبش انصارالله تلاش‌هایی را برای فتح کامل این استان و خارج کردن کنترل آن از دست نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن و نیروهای ائتلاف متجاوز به این کشور به سرکردگی عربستان آغاز کرده‌اند.  

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی یمن جنبش انصارالله آسیای غربی عربستان سعودی جنبش انصارالله ارتش عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است

 وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست مطبوعاتی با همتای پاکستانی خود گفت که جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در نوار غزه نادیده گرفته است.

به گزارش تسنیم، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی امروز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی با همتای پاکستانی خود گفت که تلاش‌های انجام شده برای آتش بس در نوار غزه کافی نیست، باید به ورود کمک‌های بشردوستانه سرعت ببخشیم.

وزیر خارجه عربستان سعودی افزود: جهان در حالی با کشته شدن هفت نفر از نیروهای امدادرسان در غزه دست به تحرک زده که کشتار بیش از 33 هزار انسان را تاکنون نادیده گرفته است.

فیصل بن فرحان در ادامه گفت: ما خواهان آتش‌بس فوری در غزه هستیم، ما مخالف نزاع بیشتر در منطقه هستیم.

وزیر خارجه عربستان سعودی اظهار داشت: مرگ ساکنان غزه به سبب گرسنگی تاکید می‌کند که نظام بین‌المللی کاملا در خصوص تعامل با اوضاع نوار غزه شکست خورده است.

وزیر خارجه پاکستان نیز در این کنفرانس مطبوعاتی به نوبه خود گفت: باید برای تضمین آتش‌بس غیرمشروط در غزه دست به تحرک بزنیم.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد صد و نود و سومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی جنایات خود علیه مردم این منطقه را همچنان ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 33 هزار و 843 نفر و تعداد مجروحان هم به 76 هزار و 575 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 46 نفر شهید و 110 نفر دیگر هم مجروح شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عربستان 55 پاکستانی را اخراج کرد نخست وزیر پاکستان به عربستان می‌رود

دیگر خبرها

  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • عربستان: جهان کشتار ۳۳ هزار انسان را در غزه نادیده گرفته است
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟ (فیلم)
  • مگا پروژه 22.5 میلیاردی متروی ریاض/ درهای عربستان به روی جهان باز می‌شود؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران