Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌تر و در ماه مارس تصاویر CAD مربوط به اسمارت‌فون گلکسی M51 منتشر شد. این تصاویر از وجود پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی این هندست حکایت دارند. اما گزارشات مستقل بعدی نشان دادند که گلکسی M51 مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه با حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. اکنون نیز کاربران وبسایت SamMobile ادعا می‌کنند که این ماژول مجهز به ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ماهیت 2 سنسور دیگر روشن نشده است.

سامسونگ هنوز در خصوص اسمارت‌فون گلکسی M51 هیچ توضیحی ارائه نکرده است؛ اما یک دستگاه سامسونگی با شماره مدل SM-M515F احتمالا همان گوشی گلکسی M51 است که ماه گذشته در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست مشخصات گلکسی M51 این هندست مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 675، 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 10 خواهد بود.

زمان رونمایی از گلکسی M51 هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است؛ اما بر اساس شایعات این اسمارت‌فون طی ماه سپتامبر در هندوستان معرفی خواهد شد. با این‌حال انتظار می‌رود که این هندست پیش از عرضه در کشور جنوبی آسیا در سایر مناطق نیز ارائه شود

منبعGsmarena

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند دوربین گلکسی M51

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

برند آیکو سه گوشی هیجان‌انگیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیکو همان‌طورکه وعده داده بود، امروز سه گوشی آیکو Z9 و Z9x و Z9 توربو را رونمایی کرد. Z9 توربو که پرچم‌دار این خانواده محسوب می‌شود، به پردازنده‌ای قدرتمند مجهز است و ردمی توربو ۳ را به رقابت می‌طلبد.

زد ۹ توربو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی اولد با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌گیرد. این نمایشگر از حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

فریم تخت و ماژول دوربین مربعی‌شکل گوشی جدید آیکو را پیش‌تر در آیکو ۱۲ دیده بودیم. Z9 توربو به‌لطف گواهی IP64 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

جدیدترین گوشی ویوو در پنل پشتی دو دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX882) با پشتیبانی از OIS و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

Z9 توربو در زیر بدنه‌اش از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ میزبانی می‌کند و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌شود.

آیکو برای گوشی جدیدش سیستم خنک‌کننده محفظه‌ی بخار برای دفع گرما در نظر گرفته است. Z9 توربو انرژی خود را از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ معکوس سیمی ۷٫۵ وات) می‌گیرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 عرضه می‌شود.

موتور ویبره خطی و وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۴ از دیگر ویژگی‌های جدیدترین میان‌رده‌ی آیکو محسوب می‌شوند.

قیمت آیکو Z9 توربو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۳۵۸ دلار می‌رسد.

کد خبر 747755

دیگر خبرها

  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!