Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از گیزموچاینا، در آغاز ماه جاری میلادی سامسونگ اعلام کرد یک جعبه ضدعفونی کننده مجهز به نور فرابنفش برای موبایل و وسایل شخصی کوچک مانند عینک و ماسک توسعه داده است. این جعبه نه تنها موبایل را ضدعفونی می کند بلکه اگر دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی کند، باتری آن را شارژ می کند.

اکنون مشخص شده ال جی نیز دستگاه ضدعفونی کننده ای برای موبایل ساخته که البته هنوز برای فروش عرضه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش ال جی جزو گجت هایی است که برای بررسی سری موبایلLG Velvet برای مکس وینباخ کارشناس وب سایتXDA-Developer ارسال شده است.

وینباخ تصویری از این پک را در توئیتر خود منتشر کرده که دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش ال جی نیز در آن دیده می شود. با توجه به لوگوی صاعقه روی این گجت به نظر می رسد، دستگاه قابلیت شارژ کردن موبایل نیز داشته باشد.

متاسفانه به نظر می رسد این دستگاه هنوز برای فروش عرضه نشده است.
خبرگزاری مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ال جی موبایل ضد عفونی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • باطل شدن سهمیه آبیاری از زبان کشاورزان نطنز
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی