Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران به همت معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری و با حضور مسئولین بسیج دانشگاه‌های استان تهران در محل این سازمان برگزار شد.

در پایان رای گیری و با شمارش آرای اخذ شده  علیرضا اسدی از دانشگاه آزاد شهریار، وحید جهان‌آرا  از دانشگاه آزاد پرند، خانم برزگری از دانشگاه پیام‌نور تهران‌جنوب، علی محمد اسدیان‌فرد از دانشگاه آزاد ملارد، میلاد فلاح  از دانشگاه آزاد تهران شرق، حامد شریفی از دانشگاه فرهنگیان استان تهران، خانم هادیان از دانشگاه قرآن وحدیث و  عباس شعبانی از دانشگاه آزاد رودهن به عنوان منتخبین سیزدهمین دوره شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمناً این انتخابات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران انتخابات بسیج دانشجویی استان تهران دانشگاه آزاد شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی بادپا مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از 15 تا 18 اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.

نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود