Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:14:13 GMT

  کودک گمشده تبریزی به کنار خانواده بازگشت 

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۷۱۳۳

  کودک گمشده تبریزی به کنار خانواده بازگشت 

با  تلاش متعهدانه و پیگیری های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز کودک گمشده تحویل خانواده خود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کودکی که در  یکی از اتوبوسهای مسیر114 اتوبوس های تبریز به تنهایی جا مانده بود با همکاری راننده این مسیر تحویل  واحد نظارت و بازرسی داده شده و با پیگیریها و تلاش  واحد نظارت و بازرسی آقای فرزین زارعی که با گشت زنی و پرس و جو از اصناف و کسبه در مسیر فوق موفق به پیدا کردن خانواده این کودک شده و با تحویل کودک این خانواده را از نگرانی درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودک گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی

فرماندار فلارد گفت: تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده بعد از پنج روز همچنان ادامه دارد

کورش فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: روز یکشنبه گزارش مردمی از روستا نارمه در بخش امام‌زاده حسن شهرستان فلارد مبنی بر غرق شدن کودک پنج ساله در رودخانه خرسان اعلام شد، در ساعات اولیه هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و روز بعد تیم‌های غرق نجات با پشتیبانی هلال احمر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: مجدداً روز بعد با توجه به همجواری روستا با کهگیلویه و بویراحمد تیمی از طرف آتش نشانی این استان ارسال شد، مکان‌های تور بسته شده، پهبادهای شناسایی در حال گشت زنی هستند ولی متأسفانه هنوز ردی از این کودک پنج‌ساله یافت نشده است.

فرماندار فلارد تصریح کرد: امروز پنج روز است که تلاش‌ها برای یافتن این کودک ادامه دارد و فردا هم با هماهنگی استان همجوار دو تیم غرق نجات دیگر از طرف هلال احمر برای جست‌وجو ارسال خواهد شد.

فتحی تاکید کرد: دو تیم به‌صورت جهادی برای کمک اعلام آمادگی کردند ولی لازم است تدابیر برای حفظ جان امدادگران اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: رودخانه خرسان یک رودخانه با حجم بسیار زیاد و داری حفره‌های زیادی است که این موضوع کار جست‌وجو را سخت کرده است.

کد خبر 747984

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور