Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از تلاش مضاعف نیروی انتظامی در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی قدردانی و همراهی و پشتیبانی سایر دستگاه ها را در این رابطه خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، دکتر "احمد امیرآبادی فراهانی" نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان قم، اظهارداشت: نیروی انتظامی در حوزه های مأموریتی عملکرد مطلوبی داشته که از زحمات این نیرو قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، یکی از دغدغه های جامعه متدین و انقلابی را موضوع حجاب و عفاف دانسته و راهکار توسعه و نهادینه کردن فرهنگ این مقوله را مهم ارزیابی و بر نقش حائز اهمیت مردم تاکید کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اقدامات فرمانده انتظامی استان قم در پیگیری علمی کشف جرایم و همچنین طرح هوشمند سازی برای کاهش مراجعات حضوری مردم به کلانتری ها و پاسگاه ها را بسیار مطلوب عنوان و بر حمایت از این طرح ها تاکید کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در ادامه از تلاش مضاعف نیروی انتظامی در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی قدردانی و همراهی و پشتیبانی سایر دستگاه ها را در این رابطه خواستار شد.
سردار "سید محمود میرفیضی" فرمانده انتظامی استان قم نیز طی سخنانی هوشمند سازی، استفاده از تجهیزات نوین و کشف علمی جرایم را از اولویت ها و برنامه های مهم پلیس عنوان کرد.
وی، ارائه بیش از 9 خدمت از طریق یک اپلیکیشن در حوزه های پلیس راهور، انتظامی و امنیت عمومی را در کاهش مراجعات حضوری مردم قم به این مراکز مهم دانست که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در قم ارسال پرونده ها به دستگاه قضائی به صورت سیستمی شده و این مهم در کاهش مراجعات حضوری مردم و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها تاثیر بسزایی داشته است، عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته در قم، مراجعات حضوری 70 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به جمعیت شناور قم در افزایش برخی جرایم، گفت: با تلاش های پلیس استان، سرقت 12 درصد و شرارت و نزاع 50 درصد طی 2 ماهه اخیر کاهش داشته است.
سردار میرفیضی در ادامه یکی از معضلات شهری قم را مباحث ترافیکی آن دانست و لزوم فرهنگ سازی و توجه بیش از پیش به زیرساخت های شهری را مهم ارزیابی کرد.
وی، ارتقاء نظم، امنیت، آرامش، انضباط و پاسداری حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را از وظایف اصلی ناجا عنوان کرد و گفت: موفقیت یعنی خدمتی که منجر به رضایت مندی مردم شود در غیر این صورت ارزشمند نیست.
فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند یک اقدام جمعی و مهم ترین نقش را خود مردم ایفا می کنند، تصریح کرد: کسی که امداد خواهی می کند از لحاظ زمان، ثانیه برای آن مانند دقیقه و دقیقه نیز برای آن مانند ساعت سپری می شود، بنابراین پلیس به عنوان خادم مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی عضو هیئت فرمانده انتظامی استان قم مجلس شورای اسلامی مراجعات حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: مجموعه انتظامی ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است و تعامل خوبی در این رابطه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالوهاب بخشنده امروز- دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌- در جلسه هم‌اندیشی دستگاه قضاء و نیروی انتظامی استان، اظهار کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ملزوم یکدیگر هستند و اقدامات صورت گرفته حاصل زحمات هر دو مجموعه است.

وی افزود: مجموعه انتظامی به عنوان ضابط و بازوی اجرایی مقام قضائی است که تعامل بسیار خوبی در این رابطه وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: وظیفه ذاتی فراجا حفظ نظم و امنیت و دیگری ضابط بودن یعنی نیروی آموزش دیده تحت فرمان مقام قضائی بودن است.

بخشنده ادامه داد: در جرایم مشهود پلیس می‌تواند بدون اجازه مقام قضائی ورود کند که از جمله این جرایم کشف حجاب است که باید امر به معروف و نهی از منکر در اولویت قرار بگیرد و دادستانی استان در این زمینه به طور کامل از پلیس حمایت می‌کند.

سردار سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حجاب گفت: حجاب یک موضوع شرعی و سیاسی است و هدف دشمن کشف حجاب نیست بلکه برگشت کشور ایران به دوره طاغوت است بنابراین مسئولان باید به وظیفه خود در زمینه حجاب عمل کنند تا با هنجارشکنان به طور قاطع برخورد شود.

وی افزود: مردم استان مردمی متدین و ولایتمدار هستند و موازین شرعی و اسلامی را رعایت می‌کنند، مکان‌هایی از سطح شهر که بعضاً بدحجابی وجود دارد شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پلیس فتا حوزه فضای مجازی را رصد می‌کند و به صورت قانونی پیگیری می‌کنیم و از حمایت دستگاه قضائی از پلیس قدردانی می‌کنیم.

علی‌محمدی، رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به حمایت از طرح پلیس در برخورد با هنجارشکنان عرصه حجاب و عفاف در جامعه، تصریح کرد: کسب رتبه اول کشوری توسط دادسرا و اجرای احکام کیفری دادگستری استان در عصه و کاهش جرم حاصل تلاش جهادی قضات و کارمندان و همراهی و همکاری ضابطین خاص و عام است.

وی افزود: در سال جاری نیز ارتقا فرهنگ صلح و سازش در اختلافات و درگیری‌ها، کاهش حوادث رانندگی و مقابله قاطع با سرقت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 744863

دیگر خبرها

  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • ضرورت تلاش مضاعف برای جلوگیری از اخلال‌آفرینی دشمن زخم خورده