Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس اتاق تعاون ایران گفت: ۳۰ درصد سهام بورس املاک در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند در آن پذیره‌نویسی کرده و سهام دریافت کنند.

به گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی، بهمن عبداللهی در حاشیه یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای عالی بورس و اوراق بهادار با اشاره به مصوبه شورا در خصوص تأسیس بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران اظهار داشت: این یکی از مصوبات بسیار مهم چند ماه اخیر شورا بود، چون تأمین و عرضه مسکن، یکی از مهم‌ترین مشکلات و بحران‌هایی است که در کشور با آن دست به گریبانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای عالی بورس و اوراق بهادار افزود: مصوبه شورای عالی بورس، در حقیقت، ساز و کاری است که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از همه منابع کشور، اعم از بخش خصوصی، تعاونی و بخش‌های عمومی و نیز آحاد مردم در جهت تولید، عرضه و تسهیل خرید مسکن برای مردم استفاده کنیم.

وی گفت: تسریع در راه اندازی بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران، کمک بزرگی به عرضه و تولید مسکن در کشور خواهد کرد.

عبداللهی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص تأسیس بورس املاک، مستغلات و امتیازات ایران، فارغ از کلیات آن، این است که ۳۰ درصد سهام این بورس در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد و آنها نیز می‌توانند در آن پذیره نویسی کرده و سهام دریافت کنند.

رئیس اتاق تعاون ایران ادامه داد: این بورس که با توجه به پیش بینی‌ها، بسیار پُردر آمد و پر رونق خواهد بود، به لحاظ اقتصادی هم می‌تواند بسیار کمک مفیدی در راستای مسکن دار نمودن مردم کند.

وی افزود: به اعتقاد من و با توجه به فرصت حداکثر چهار ماهه ای که برای راه اندازی این بورس، در نظر گرفته شده، می‌توانیم منتظر اتفاقات بسیار خوبی در زمینه مدیریت تولید و عرضه مسکن در کشور باشیم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شورای عالی بورس بورس املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد

بهزاد شاکرمی  با اشاره به اینکه کلنگ پروژه ورزشگاه خرم‌آباد سال ۸۸ بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد:، اما با سفر رئیس جمهور این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و با تزریق ۱۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد.
وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اکنون تکمیل و در اولین فرصت با سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موفقیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور حمایت از خیبر خرم‌آباد که یک افتخار برای استان است با صعود تیم به لیگ برتر ورزشگاه در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
شاکرمی با بیان اینکه ورزشگاه در حال آماده سازی و واگذاری به تیم خیبر است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح چمن ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های لیگ برتر باید انجام شود، چمن ورزشگاه سه ماه پیش یعنی ۱۴۰۲/۱۱/۴ تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد..
وی با اشاره به اینکه با افتتاح ورزشگاه و طی پروسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود تمام ورزشگاه در راستای موفقیت تیم خیبر خرم‌آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک هدیه از طرف اداره کل راه و شهرسازی به تیم خیبر و طرفداران تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می شود؟
  • بخش املاک دیوارمسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • چین F_۲۲ آمریکا را فلج کرد! آیا فناوری جدید در اختیار ایران قرار می‌گیرد؟