Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مرکزی هیأت رزمندگان گفت که ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به دلیل تغییر وضعیت شیوع این ویروس در استان و تشدید وضعیت، مجوز برگزاری مراسم مسلمیه با حضور جمعیت را لغو کرد. - اخبار فرهنگی -

علی‌اکبر مداحی رئیس ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با تأیید این خبر گفت: به دلیل تشدید وضعیت بیماری کرونا در استان تهران ستاد ملی مقابله با کرونا مجور مراسم سه شب عزاداری مسلمیه را با حضور جمعیت در ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، هیأت رزمندگان اسلام از امشب دوشنبه 6 مرداد تصمیم داشت در ضلع جنوبی حرم سیدالکریم(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی حسین سازور، نریمان پناهی، سعید حدادیان، کاظم غفارنژاد، حیدر خمسه، سیدمحمود علوی و محمدحسین حدادیان در فضای باز و با حضور جمعیت، مراسم عزاداری برگزار کند که این برنامه لغو شد.

ویژه‌برنامه‌های مسلمیه بدون حضور جمعیت در آستان مقدس به‌صورت زنده و مستقیم با حضور سخنرانان و ذاکرین اهل‌بیت(ع) از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. این ویژه برنامه از تاریخ 6 مرداد ماه به مدت سه شب از ساعت 21 با اجرای عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران حرم سیدالکریم (ع) و سخنرانی حجج‌اسلام سید حسین مؤمنی و ناصر رفیعی از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه مسلمیه بدون حضور مردم از شبکه قرآن پخش می‌شود

انتهای پیام/

 

 

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم عبدالعظیم حسنی بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام انصاریان: برپایی مجلس امام‌حسین(ع) در این زمان از افضل واجبات است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حجت‌الاسلام انصاریان: برپایی مجلس امام‌حسین(ع) در این زمان از افضل واجبات است واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم عبدالعظیم حسنی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هنرپیشه «اژدها وارد میشود» درگذشت ۲ آخرین بازمانده «برباد رفته» در ۱۰۴ سالگی درگذشت ۳ خانواده ایرانی| راهکارهای مواجهه با همسران کاهل‌نماز/ انس با نماز چه‌نقشی در زندگی مشترک دارد؟ ۴ حجت‌الاسلام انصاریان: برپایی مجلس امام‌حسین(ع) در این زمان از افضل واجبات است ۵ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۶ رحمت‌الله حسن‌پور درگذشت ۷ روایت مردگان از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم ۸ ماجرای وقف کوه دماوند چه بود؟ مهمترین اخبار فرهنگی برخی برای ساخت آثار مذهبی دو برابر بودجه دریافت می‌کنند!/در شأن نام شهدا فیلم بسازیم سفارشات بالاست،‌ حباب ارز نمی‌گذارد پاسخ دهیم/ موجی از تعدیل نیرو در انتظار صنعت چاپ هنجارشکنان فرهنگی چگونه از فیلتر وزارت ارشاد عبور می کنند؟/ مجوز سازمان سینمایی به شاخ اینستاگرام! "غرقاب" روایت رهبر انقلاب از واقعیت‌های پنهانی افول تمدنی غرب مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم عبدالعظیم حسنی ماه محرم عبدالعظیم حسنی هیأت رزمندگان حجت الاسلام حضور جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود