Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کاروان مودت و دوستی بسیج سازندگی استان سمنان در قالب اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» راهی سیستان و بلوچستان شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ علی خالقیان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی پرچم‌دار لبیک به ندای رهبری در کمک به محرومان، نیازمندان و رفع محرومیت‌ها از مناطق محروم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر اساس همین رویکرد جهادگران بسیجی بسیج سازندگی سپاه استان سمنان به‌درستی ساماندهی شده‌اند و خوشبختانه این جهادگران عملکرد بسیار خوب و مثمر ثمری در اجرای مرحله نخست رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از خود برجای گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع سبدهایی معیشتی، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را از جمله اقداماتی عنوان کرد که جهادگران بسیجی بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در مرحله اول انجام دادند.

مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه‌ در استان ایلام اجرا می‌شودمرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه از عید قربان تا غدیر در گلستان اجرا می‌شوداهدای 1370 دستگاه یخچال فریزر به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک های کارکنان بانک ملت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در مرحله نخست اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در سراسر استان بیش از 80 هزار بسته معیشتی، 200 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، 2 میلیون قرص نان و 500 هزار اطعام مهدوی در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

سرهنگ خالقیان گفت: جهادگران بسیج سازندگی استان سمنان علاوه بر مشارکت و حضور جهادی و انقلابی در کمک به مردم نیازمند استان و انجام اقدامات محرومیت‌زدایی در خارج از استان نیز در هرکجا نیاز به کمک باشد در میدان حاضرند که از جمله آن‌ها را می‌توان به حضور این جهادگران در سیل لرستان، گلستان، مازندران و انجام اقدامات بسیار خوب در حوزه کمک به مردم سیستان بلوچستان عنوان کرد.

وی افزود: رویکرد بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند گرفتار در حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی است.

معادن هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج سازندگی استان سمنان در قالب اجرای رزمایش کمک مؤمنانه کاروانی را با عنوان کاروان «مودت و دوستی» با رویکرد تعاون، احسان و همکاری راه‌اندازی کرد و در قالب آن 850 کیسه برنج، هزار بطری روغن، 30 تانکر آب، 500 لیتری بارگیری و از استان سمنان به مقصد استان سیستان و بلوچستان روانه کرد و این اقلام را به دست مردم نیازمند این استان رساند.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... اهدای ۱۳۷۰ دستگاه یخچال فریزر به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک های کارکنان بانک ملت فرمانده سپاه استان یزد: مردم ایران در رزمایش کمک مومنانه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اهدای ۱۳۷۰ دستگاه یخچال فریزر به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک های کارکنان بانک ملت فرمانده سپاه استان یزد: مردم ایران در رزمایش کمک مومنانه حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۳ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۴ گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم ۵ نماینده بویراحمد: مردم از بگو و مگوهای شورای شهر یاسوج خسته شده‌اند ۶ نوبخت: سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود ۷ گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" ۸ استقبال کسبه و بازاریان آملی از تعطیلی داوطلبانه / سلامتی مردم از کسب درآمد مهم‌تر است + فیلم مهمترین اخبار استانها نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم زلزله‌ ۴.۴ ریشتری جزیره قشم را لرزاند مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بسیج سازندگی کمک مومنانه کمک مؤمنانه استان سمنان رزمایش کمک سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان