Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در استان مرکزی ۴.۵ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به وضعیت تصادفات در استان مرکزی اظهار داشت: تمام تلاش پلیس راه و راهور در راستای انتظام بخشی ترافیکی و از سویی کاهش جدی در آمار تلفات جاده‌ای است تا بتوانیم دستورات فرمانده معظم کل قوا و تاکیدات فرمانده ناجا درباره پیشگیری و جلوگیری از تصادفات دلخراش و کشته‌های تصادفات را در استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در 4 ماهه نخست امسال در استان مرکزی 4.5 درصد با تلاش و برنامه‌های پلیس استان و همراهی مردم کاهش داشت که البته در این بازه زمانی یکصد و شصت و شش نفر در سوانح رانندگی در استان جان باختند.  
 
مفخمی شهرستانی تصریح کرد: کاهش تصادفات از اولویت‌های پلیس در تامین امنیت ترافیکی شهروندان به شمارمی‌رود، بنابراین فرهنگ سازی و قانونمندسازی شهروندان یکی از اقدامات اثر گذار در کاهش تصادفات است.

تردد در راه‌های مواصلاتی قم 17 درصد کاهش داشته است/وقوع 65 درصد تصادفات استان در محورهای فرعیمرگ بیش از 3300 موتورسوار در تصادفات سال 98/ "ضربه به سر" عامل بیش از نیمی از این تلفات

وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی در 4 ماهه نخست شاهد کاهش 4/5 درصدی کشته شدگان بوده‌ایم و امسال 31 نفر در تصادفات درون شهری و 135 نفر در سوانح رانندگی به وقوع پیوسته در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده اند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش شبانه روزی همه کارکنان، پلیس راهور دستاوردهای مطلوبی در راستای اهداف و اولویت‌های مد نظر داشته است و باید این مهم را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT1 بیشتر بخوانید... دوبانده شدن هم چاره کاهش تصادفات استان کرمان نشد؛ قاچاق سوخت یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات استان است رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان: دلیل ۳۰ درصد تصادفات درون شهری استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است ۶۵ درصد فوتی‌‌های تصادفات استان گیلان مربوط به محورهای فرعی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دوبانده شدن هم چاره کاهش تصادفات استان کرمان نشد؛ قاچاق سوخت یکی از دلایل افزایش آمار تصادفات استان است رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان: دلیل ۳۰ درصد تصادفات درون شهری استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است ۶۵ درصد فوتی‌‌های تصادفات استان گیلان مربوط به محورهای فرعی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ ناگفته‌های فرماندهان عملیات مرصاد از نبرد "فروغ جاویدان"/ استراتژی شهید صیاد در چهار‌زبر / ۴هزار ‌منافق‌ به هلاکت رسیدند ۳ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۴ گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم ۵ نماینده بویراحمد: مردم از بگو و مگوهای شورای شهر یاسوج خسته شده‌اند ۶ نوبخت: سنندج امسال به شبکه سراسری ریلی متصل می‌شود ۷ گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" ۸ استقبال کسبه و بازاریان آملی از تعطیلی داوطلبانه / سلامتی مردم از کسب درآمد مهم‌تر است + فیلم مهمترین اخبار استانها نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید گزارش تسنیم از دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اخلال‌گری در نظام اقتصادی با اسناد جعلی / واکنش دادستان به کتمان حقیقت از سوی متهم زلزله‌ ۴.۴ ریشتری جزیره قشم را لرزاند مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی تصادفات استان کاهش تصادفات استان کرمان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند