Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نایب رئیس فدراسیون جهانی کانوئینگ در پیامی خطاب به فدراسیون قایقرانی موفقیت فدراسیون ایران در برگزاری دوره های آموزش آنلاین را در شرایط دشوار کنونی موفقیتی بزرگ توصیف کرد. متن پیام «سیسیلیا فاریاس» بدین شرح است:

برای چنین ابتکار عمل بزرگی که در این شرایط دشوار بسیار مهم است و جامعه ورزش این اطلاعات را با برگزاری دوره های آنلاین دریافت می کنند و باعث ارتقاء سطح دانش همه اعضای ما می شود تبریک می گویم و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلاش بسیار ارزشمند است. من مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات در خصوص پیشرفت این برنامه ها هستم.

برچسب‌ها قایقرانی تیم ملی قایقرانی ایران علیرضا سهرابیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی تیم ملی قایقرانی ایران علیرضا سهرابیان قایقرانی تیم ملی قایقرانی ایران علیرضا سهرابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و پس از اتمام بررسی لایحه تجارت،گفت: لایحه جامع تجارت پس از ۲۰ سال و ۵ دوره در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین) قوه مقننه با اشاره به اتمام بررسی لایحه جامع تجارت در مجلس یازدهم، اظهار کرد: لایحه مذکور در 5 دوره مجلس و حدود 20 سال بلاتکلیف مانده بود ولی به همت نمایندگان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد.

وی افزود: متن لایحه متن غنی و قوی است و حقوقدانان زیادی بر روی آن کار کرده‌اند و قانون جامع و پخته‌ای به تصویب رسید و از کمیسیون حقوقی و قضایی، رئیس کمیسیون، معاونت قوانین و نمایندگان بابت همراهی و همکاری و تعیین تکلیف این لایحه قدردانی می‌کنم.

نایب رئیس مجلس درباره این لایحه، اظهار کرد: لایحه مذکور می‌تواند گام موثری در بحث تجارت و تعیین تکلیف شرکت‌ها داشته باشد و از دولت نیز بابت همکاری در این موضوع تشکر می‌کنیم و امیدواریم این گام مبارک در مسیر رونق اقتصادی موثر باشد.

به گزارش تسنیم، نمایندگان طی 3 جلسه گذشته تمام مفاد لایحه جامع تجارت را بررسی و به تصویب رساندند و گزارش مجلس درباره لایحه به شورای نگهبان ارسال شد تا آن را بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری کند.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • نایب رئیس انجمن تغذیه ایران بیان کرد؛ چرخه معیوب سیاستگذاری سلامت و امنیت غذایی
  • نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر: نقره ۱۰ درصد گران شد
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن