Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه از سلسله نشست‌های اقتصادی با موضوع بررسی نوسانات ارزی در اقتصاد ایران و مشکلات دانشجویان به همت انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مسکو، عصر امروز به صورت مجازی برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی مسکو، اولین جلسه از سلسله نشست های اقتصادی با موضوع بررسی نوسانات ارزی در اقتصاد ایران و مشکلات دانشجویان در این زمینه عصر امروز به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این نشست مهدي طغياني، نماينده  مجلس شوراي اسلامي ،عضو هییت رییسه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی و اقتصاد دان و عضو هيئت علمي اقتصاد دانشگاه اصفهان به سخنرانی درباره این موضوع می پردازد. 

 

گفتنی است، زمان برگزاری این نشست امروز عصر ساعت 18 خواهد بود و از طریق صفحه اینستاگرام این تشکل دانشجویی(https://instagram.com/moscowuisae?igshid=1jfo4oygdbfwd) به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن اسلامی مسکو اقتصاد ایران نوسانات ارزی انجمن اسلامی دانشجویان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر

نشست هم اندیشی و بررسی طرح جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع در بوشهر برگزار شد.

این نشست با حضور احمد پور معاون زنجیره تامین دانش کشور، ابراهیمی ریس زنجیره تولید بوشهر برگزار شد.

در این نشست راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استان با ارائه گزارشی از مشارکت گسترده اتباع استان در این طرح خبر دادند و استقبال از این طرح را مطلوب دانستند. 

احمد پور معاون زنجیره دانش کشور نیز با تشریح دستورالعمل ها و سیاست های مدون شده، طرح مذکور را مهم و بستری مناسب برای جذب سرمایه های سرگردان و خرد اتباع کشور دانستند و از سازمان ملی مهاجرت و  مدیریت امور اتباع استان بوشهر بابت ایجاد زیرساخت های مناسب و اطلاع رسانی گسترده تشکر و قدرانی نمودند.

در این نشست عالی نژاد معاون اداره کل، علیزاده رئیس دفتر خدمات اقامت و اشتغال استان، حسینی حراست اداره کل، رضوی مسئول هماهنگی جلسات و مسئول فناوری اطلاعات نقطه نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • خاندوزی: جهش تولید با مشارکت مردم سال‌ها مورد غفلت بوده است
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد