Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در حکم روز دوشنبه محمود واعظی خطاب به حمیدرضا علومی یزدی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «رییس مرکز امور حقوقی بین‌المللی» منصوب می‌شوید.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: ضروری است ضمن نمایندگی جمهوری اسلامی در تمامی پرونده‌های بین‌المللی از جمله دعاوی مطروحه نزد دیوان بین‌المللی دادگستری درخصوص دارایی‌های ایران و نقض معاهدات دو یا چند جانبه، با بهره‌گیری از همه امکانات و نیروهای متخصص و مجرب، آراء صاحب‌نظران و ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و مراکز معتبر داخلی و خارجی در حوزه حقوق بین‌الملل، نسبت به طرح، تعقیب و دفاع به هنگام از دعاوی دولت و دستگاه‌های دولتی نزد مراجع بین‌المللی اعم از دادگستری و داوری، راهکار مدبرانه اتخاذ و اقدام بایسته کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی عنوان کرد: همچنین وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌های دولتی را در رابطه با حقوق و تعهدات بین‌المللی با ارائه خط مشی شایسته یاری کرده و در تنظیم قراردادهای بین‌المللی و خدمات حمایتی و معاضدتی حقوقی، مشاورت و اهتمام ورزید.

وی خاطرنشان کرد: توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرکز امور حقوقی بین المللی پارسی خبر محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر زهرا شاکری، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در توضیح این طرح‌های پژوهشی جدید در شورای پژوهشی این دانشکده، گفت: طرح بررسی تطبیقی چالش‌های ودیعه‌گذاری و حق رهن اموال فکری و راهکارهای رفع آنها در حقوق ایران، فرانسه، مصر و انگلستان (کارفرما: وزارت دادگستری)، بازنگری قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن در بخش جاده‌ای و ارائه پیش‌نویس لایحه به منظور اصلاح این قانون (کارفرما: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی) و طراحی طرح‌واره و پیکربندی ارائه نهایی طرح‌های پژوهشی برنامه مطالعاتی دیپلماسی علم، فناوری و نوآوری (کارفرما: مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف) با مشارکت پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اجرا می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین از اجرای طرح پژوهانه «پارسا» ویژه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ مطابق با مقررات جدید خبر داد و گفت: محاسبه قطعی گرنت ۳۶۴ مقالۀ ثبت شده استادان و محققان دانشکده حقوق و علوم سیاسی مربوط به سال ۱۴۰۱ نیز صورت گرفته است.

وی درباره دستاوردهای این دانشکده در حوزه ارتقای مجلات علمی نیز اظهار داشت: در آخرین گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مجله اوراسیای مرکزی در رتبه Q۱ ابقاء شد و مجلۀ مطالعات حقوق تطبیقی به رتبۀ Q۲ ارتقا یافت.

کد خبر 6080657

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد