Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدها توسط سه دستگاه شامل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احداث و تحویل مددجویان و افراد فاقد مسکن متقاضیان خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون اراضی مورد نیاز ۲۰ درصد از این واحدها شامل ۲ هزار و ۳۷۳ واحد در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازآفرینی شهری و مسکن مدیرکل راه وشهرسازی کردستان افزود: یک هزار و ۶۶ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفری سنندج، سقز، بانه و مریوان و همچنین یک هزار و ۳۰۷ واحد نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفری قروه، سریش آباد، دهگلان، کامیاران، بیجار و دیواندره تامین زمین شده است.

وی با بیان اینکه این اداره کل از سال گذشته روند پیگیری پرونده اقدام ملی مسکن را آغاز کرده است، افزود: هم اکنون پرونده یک هزار و ۶۶ نفر تشکیل شده و مدارک آنان نیز در سامانه اقدام ملی بارگذاری شده است.

مرادی یادآور شد: روند تخصیص واحد به ۳۵۰ نفر در سنندج، ۳۵ نفر در مریوان، ۴۷ نفر در بانه و ۸۰ نفر در سقز نهایی شده و پرونده این افراد برای بازگشایی حساب به بانک مسکن اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان اقدام ملی مسکن در این استان طی ۲ مرحله انجام شد، گفت: در مرحله اول حدود یک هزار و ۶۶ و در مرحله دوم نیز حدود ۱۸ هزار نفر در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر برای این طرح ثبت نام کرده‌اند.

طرح اقدام ملی مسکن به عنوان راهکاری از سوی دولت تدبیر و امید برای خانه دار شدن ۴۰۰ هزار خانوار از اقشار متوسط و کم درآمد برنامه‌ریزی و شده است.

بر اساس شیوه نامه طرح اقدام ملی تامین مسکن تاکنون بانک مسکن کشور تفاهم نامه احداث و تکمیل ۱۰۵ هزار واحد مسکونی شامل ۲۵ هزار واحد با  ستاد اجرای فرمان امام (ره)، ۳۰ واحد با شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، ۲۰ هزار واحد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۳۰ هزار واحد با سازمان ملی زمین و مسکن را منعقد کرده است.

برچسب‌ها کردستان دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی کردستان دولت تدبیر و امید وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن بنياد مسكن انقلاب اسلامی اقدام ملی مسکن ۱۰۰ هزار نفر هزار واحد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت