Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر موسوی با حضور سرزده در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) و شهید ستاری در امامزاده هاشم، روند آموزش دانشجویان این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز به صورت سرزده از اردوگاه تابستانی کوهستان دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) وعلوم و فنون هوایی شهید ستاری در امام زاده هاشم(ع) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش در این بازدید، ماموریت ارتش‌ها را نه تنها مهم، بلکه منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: ارتش هر چه قوی تر، توانمندتر و از نظر علمی در سطح بالاتری قرار داشته باشد، کشور از امنیت بالاتری برخوردار و چشم طمع دشمنان از کشور دورتر است.

وی با تاکید بر ارائه کامل آموزش‌های نظامی به دانشجویان افزود: آموزش‌ها باید به نحو شایسته و کامل ارائه شوند و فرماندهان نیز باید اطمینان حاصل کنند که دانشجویان آموزش ها را به نحو احسن فرا گرفته‌اند.

 فرمانده کل ارتش، ارتقای توان روحی و رزمی دانشجویان را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اردوگاه‌ها، محلی برای ثبت خاطرات سخت اما شیرین دانشجویان است.

همچنین امیر سرلشکر موسوی ضمن بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی اردوگاه امامزاده هاشم(ع)، نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توسط مسولان این مرکز را رضایت بخش عنوان کرد.

گفتنی است، دیدار چهره به چهره با دانشجویان، مسئولان و فرماندهان و بازدید از فعالیت‌های روزانه آموزش نظامی، نمایشگاهی و فرهنگی، درمانی، ادوات نظامی و نظارت بر وضعیت کیفی و عملکرد آموزش‌های یگان‌های دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی و وضعیت تدارکات و پشتیبانی تجهیزاتی، از دیگر برنامه های فرمانده کل ارتش در این بازدید بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ارتش فرمانده کل ارتش آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز