Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مجازات تعیین شود.

حسین بختیاری ششم مردادماه در صحن رسمی شورای شهر اراک با بیان اینکه از نظر پزشکی نشاط و نداشتن استرس می تواند به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک کند، اظهار کرد: اگر در افزایش نشاط اجتماعی توقیفی حاصل شود می توان بیماری ها بویژه بیماری های ویروسی را تحت کنترل درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فضای مجازی در افزایش نشاط اجتماعی نقش موثری دارد، اما اگر از این فضا درست استفاده نشود بیشتر از تاثیر مثبت، ویران کننده است. دستگاه ها باید در حوزه تولید محتوا جهت افزایش نشاط و امید قوی ظاهر شوند. در حال حاضر بیشترین اوقات گروه سنی نوجوان در فضای مجازی می گذرد بهمین دلیل باید تولیدات مناسب در این فضا در نظر گرفته شود، اما وضع کشور در این راستا خوب نیست و باید کارشناسان به منظور ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از فضای مجازی، وکمحتوای مناسب تولید کنند.

بختیاری اضافه کرد: صدا و سیما در سال های قبل عملکرد بهتری در نشاط آفرینی و ارتقای امید در جامعه داشت اما در شرایط کنونی وضعیت مناسب نیست، همچنین خبرنگاران نیز می توانند در این راستا نقش سازنده ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ زندگی بر مبنای پروتکل های بهداشتی باید در جامعه تزریق شود، گفت: در راس این پروتکل های بهداشتی ماسک زدن است و قطعا این چنین می توان با شیوع کرونا مقابله کرد. پیشگیری برای ما از هر چیزی مهم تر است.

فرماندار اراک اظهار کرد: ۱۰۲ سال پیش آنفلوآنزای اسپانیایی در جهان شایع شد و ۵۰ میلیون نفر جان خود را از دست دادند. در همان زمان قوانین سختگیرانه و زدن ماسک اجباری شد و برای نزدن آن نیز جریمه در نظر گرفتند امروز هم باید برای افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند مجازات تعیین شود چراکه استفاده از ماسک می تواند جامعه را مصون کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی من ماسک میزنم اراك پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • تحقیق جدید: کمبود خواب با افزایش ریسک ابتلا به دیابت نوع ۲ پیوند دارد
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد