Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:53:52 GMT

اعلام ترکیب استقلال در برابر پارس جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۰۸۱۷

اعلام ترکیب استقلال در برابر پارس جنوبی

ترکیب تیم استقلال برای مسابقه امشب با پارس جنوبی مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال 11 بازیکن منتخب خود برای دیدار را پارس جنوبی را اعلام کرد.


در بازی با پارس جنوبی طبق معمول مسابقات گذشته امروز هم سیدحسین حسینی دروازه بان آبی ها خواهد بود. در خط دفاعی وریا غفوری و میلاد زکی پور مدافعان کناری استقلال را در جناح راست و چپ تشکیل می دهند اما اتفاق خوب در مرکز دفاع بازگشت عارف غلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که مبتلا به کرونا شده بود، از نظر جسمانی شرایط خوبی دارد و به همین خاطر با نظر مجیدی به جم برده شد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و زوج روزبه چشمی شود.
در خط هافبک هرویه میلیچ جناح چپ توپ خواهد زد و فرشید اسماعیلی مثل بازی با نساجی هافبک راست آبی ها خواهد بود. مسعود ریگی و علی کریمی نیز در میانه زمین وظیفه توپ گردانی را جنگدگی را برعهده می گیرند.


اتفاق ویژه در خط حمله نیمکت نشینی مهدی قائدی خواهدبود. ستاره تکنیکی آبی ها تنها مهاجم استقلال است که بعد از شروع مجدد لیگ برتر در تمام مسابقه فیکس بوده و خستگی مشهودی را تجربه می کند. از این رو قائدی در بازی با نساجی هم دچار مصدومیت جزئی شد اما با صلاحدید مجیدی در سفر به جم حضور دارد. با این حال سرمربی استقلال امشب از زوج مطهری و دیاباته در خط حمله استفاده می کند تا به قائدی استراحت بدهد تا او آماده و سرحال برای دیدار با سپاهان باشد.


ترکیب استقلال مقابل پارس جنوبی:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری.


همچنین حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، فرشید باقری، مهدی قایدی، هرویه میلیچ، ، محمد بلبلی و آرش داجلیری نیمکت نشینان استقلال هستند.
گفتنی است؛ دیدار پارس جنوبی و استقلال از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی جم آغاز می شود.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز؛ اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید؛ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227605 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برابر شمس آذر قزوین
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • عکس| ترکیب پرسپولیس برابر صعنت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)