Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در نشست با مدیران ارشد نفت و پتروشیمی در جزیره خارگ اظهار داشت: با همت بلند نیروهای توانمند فعالیت‌های نفتی در حوزه مختلف در دوران دفاع مقدس و تحریم استکبار جهانی بتواند به تلاش خود ادامه دهد و دشمن نتوانست حتی یک روز جلوی اقدامات ایران اسلامی را در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز شرایط ما بسیار پیچیده‌تر از گذشته است و بسیاری از موارد را به دلیل پیچیدگی آن نمی‌توان بیان کرد. امروز مواجه با تحریم‌های گسترده هستیم ولی ما مأمور به انجام وظیفه در عرصه تولید و جهش تولید هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: وظیفه کسانی که در این صحنه نقش‌آفرین هستند بسیار دشوار است و باید قدر نیروهای خدوم و زحمتکش عرصه تلاش در حوزه صنعت نفت دانسته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون انرژی در حال برنامه ریزی آینده‌محور در حوزه وزارت نفت است، رسیدگی به مسائل سرمایه انسانی در اولویت امور قرار گیرد.

جمیری گفت: مردم محیط پیرامون حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باید از حضور تأسیسات صنعتی و خدمات آنها بهره‌مند شوند و این صنایع به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: مردم در کنار این صنایع احساس آرامش داشته باشند.

کد خبر 4984786

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر وزارت نفت جزیره خارگ نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی حیدری صبح امروز در دورهمی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو با بیان اینکه رادیو، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه از توانمندی بالایی برخوردار هستند که خدمت آنان درخور تحسین است.

وی رادیو را مؤثرترین وسیله ارتباطی با مردم در جامعه دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر اضافه کرد: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای مؤثر و مخاطب‌پسند برنامه‌سازان رادیو است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است، گفت: رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ماهیت و ساختاری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته است. نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است.

در ادامه کارکنان رادیو بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید و پیشکسوتان با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات دوران کاری خود را نقل کردند.

در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد