Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار قزوین با بیان اینکه تاکستان، قزوین و بویین زهرا در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند، گفت:ضدعفونی کردن معابر و تشدید نظارت‌ها بر رعایت موارد بهداشتی در دستور کار سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط قرار گرفت.  تاریخ انتشار: 22:02 - 06 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۳۱۴ هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین تصمیمات و اقدامات ستاد استانی مقابله با کرونا در قزوین اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تالار‌های پذیرایی و هتل‌ها تا دو هفته آینده در شهر‌های استان قزوین تعطیل خواهند بود تا از ایجاد تجمعات که مهمترین عامل افزایش ابتلاء به کرونا در استان است، جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: شهرستان‌های تاکستان، قزوین و بویین زهرا در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که برای قطع زنجیره این بیماری، برخی محدودیت‌ها حدود ۲ هفته دیگر در آن‌ها اعمال می‌شود. 
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌ها پر شده است که لازم است شهروندان استفاده از ماسک، دوری از برگزاری تجمعات و حفظ فاصله گذاری اجتماعی که به بهبود اوضاع و کاهش تعداد مبتلایان کمک می‌کند را در  دستور کار خود قرار دهند.    جمالی‌پور با بیان اینکه اخیراً دو شعبه بانکی در سطح استان تعطیل و بیش از ۶۰ کارمند بانکی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: ضدعفونی کردن معابر و تشدید نظارت‌ها بر رعایت موارد بهداشتی در دستور کار سازمان‌ها و دستگاه‌های ذیربط قرار گرفت.    بیشتر بخوانید:  استاندار قزوین: روند ابتلا به کرونا در این استان نزولی است

 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار قزوین کرونا استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در نشست با انجمن کارفرمایی صنایع کانی غیرفلزی استان قزوین اظهار کرد: حوزه کانی یکی از بخش های پر رغبت و مزیت دار برای استان است و باید در اولویت حمایت بخش های حاکمیتی قرار گیرد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن مشکلات این واحدها از مدیران این شرکت ها انتظار می رود مشکلات خود را مطرح کنند و نگذارند این مشکلات مزمن شود.

اعلایی گفت: رفع ناترازی انرژی به ویژه برق یکی از مشکلات و مطالبات جدی تولیدکنندگان است که قرار شد در جلسه ای به ریاست معاون اقتصادی استاندار با انجمن های صنعتی و تولیدی این موضوع مورد تدبیر قرار گیرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: سرمایه گذاری در تولید برق هم یکی از موضوعات راهگشا در این حوزه است و شرکت ها در این زمینه هم می توانند ورود کنند و از ظرفیت هایی مثل مزایای شهرک انرژی خورشیدی بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تولید اظهار کرد: یکی از شقوق مشارکت مردم در تولید، بهینه سازی مصرف انرژی از سوی مردم و به طبع آن قطع نشدن برق واحدهای تولیدی و افزایش تولید است که بسیار موثر است و امیدواریم مردم استان در این زمینه نهایت همکاری را به خصوص در ایام پیک مصرف برق داشته باشند.

در این نشست تعدادی از اعضای حاضر در جلسه به بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه های خود پرداختند.

گفتنی است؛ این نشست به میزبانی واحد صنعتی کاشی الوند برگزار شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896710

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند